hallow,
ik heb onlangs mijn pc geopend om en flapy toe te voegen maar de draad was te kort dus heb ik het weer er uit gehaald .
en vervolgens 1 dag later ging ik iets printen toen plots mijn pc uitging en weer aan en ieder keer zo verder . en af en toe zag ik en blauwe scherm paseren maar heel erg snel dus kon ik niet echt lezen of het bsod was of niet .
ik heb en vista 32 bit .
ik heb via alles geprobeert om binnen te komen ( veilig modus enz. ) .
maar verder dan de balk waar er zo nen groen lijn paseert niet geraakt .
dus stak ik mijn vista cd er in en hij las het niet dan heb ik mijn andere vista cd ( die van mijn laptop ) er in gedaan die las hij wel maar stopte bij en kleurrijk scherm met mijn muis er op .
dus ten einde raar vraag ik hier hulp .
Kan je starten in veilige modus?
Gelieve korte zinnen te typen.. Dat is leesbaarder
nee . ( kort genoeg ?
)
ehmmm ik vroeg me af of en moederbord stuk gaat als je hand of zo er tegen bots .
Je moederbord of één van de componenten kan kapot gaan door statische electriciteit.
In welke stap is dit?
Alle schermafbeeldingen kan nazien op deze Wintips handleiding.
ehm das denk ik foto 4 maar da vierkant er onder komt nie .
Vermits je zover geraakt.. Ga ik ervanuit dat je moederbord wel werkt 
Op deze link kan je hetzelfde probleem (als het jouwe) nalezen.
Daar is het duidelijk pc gevonden.
Probeer eens hetgeen vanop deze link
Wanneer u Windows Vista installeert, wordt de beoogde partitie van de vaste schijf niet weergegeven op de schijfconfiguratiepagina Waar wilt u Windows installeren?.
Naar boven
Oorzaak
Dit probleem treedt op wanneer de partitie van de vaste schijf een ongeldige waarde voor de bytelocatie bevat. Het probleem treedt bijvoorbeeld op als de partitie een bytelocatie van nul (0) heeft.
Naar boven
Oplossing
U kunt dit probleem oplossen door de partities van de vaste schijf te verwijderen en het programma Setup van Windows Vista uit te voeren. Ga als volgt te werk om de partities van de vaste schijf te verwijderen.
Belangrijk Hiermee worden alle gegevens van de vaste schijf verwijderd.1. Start de computer op met behulp van de dvd met Windows Vista.
2. Klik in het installatiescherm van Windows Vista op Volgende en klik op Nu installeren.
3. Druk op SHIFT+F10 om een opdrachtprompt weer te geven.
4. Typ diskpart bij de opdrachtprompt en druk op Enter.
5. Typ select disk nummer en druk op Enter. Vervang nummer in deze opdracht door het nummer van de gewenste vaste schijf. Als u Windows Vista bijvoorbeeld op de eerste beschikbare vaste schijf installeert, typt u select disk 0 en drukt u op Enter.
6. Typ clean en druk op Enter. Het volgende bericht wordt weergegeven: DiskPart heeft de schijf opgeruimd.
7. Typ exit en druk op Enter om DiskPart af te sluiten.
8. Typ exit en druk op Enter om de opdrachtprompt af te sluiten.
9. Start de computer opnieuw op en start de installatie van Windows Vista.
Let op:
Na het uitvoeren van diskpar, gaan je gegevens op de schijf niet meer beschikbaar zijn.
Bij feedback, vermeld zeker of je het dos scherm hebt opengekregen
groeten,
Weazle
eh ja kijk de probleem is dat ik alleen de achtergrond krijg bij stap4.
dus ik kan niet verderkliken . of iets doen .
Ik ben volledig akkoord met jouw info.
Maar mijn vraag is of je de dos prompt in dat scherm kan openkrijgen(op de manier die hierboven beschreven staat).
groeten,
Weazle
ok ik snap dit dus nie meer .
ik ben niet een van de slimste hier dus als jullie kunnen om beetje uit te leggen zou ik jullie dank baar zijn .
In het grafische venster(waar je dus met de muis kan bewegen).. voer je het volgende uit
Krijg je dan zo'n zwart scherm erbij?
ehm ik heb dit geprobeerd maar als ik dan op nu installeren klik komt er een scherm met een ogenblik geduld... en maakte mijn pc een hele rare geluid .
alsof je en auto wilt starten maar het niet lukt.
en toen gewoon stil .
ehm ik heb alles opnieuw gedaan en het is gegaan dank u .