Allereerst de Beste Wensen Voor Iedereen!!
Nu mijn vraag:De laatste tijd verdwijnt de tekst (gedeeltelijk) achter de taakbalk.
Wat kan ik hieraan doen??(wat is verkeerd ingesteld?)
Mvg schorpioen40
Kan je dit illusteren met een schermafdruk?
Kwestie van het probleem goed te kunnen begrijpen.
groeten,
Weazle
Ik hoop dat dit lukt:
Ik heb een schermafdruk,maar ik kan hem hier niet plakken,dus ik doe wederom iets fout/verkeerd!!
Groetjes,
schorpioen40
Volgens mij bedoelt hij de ballontips van klokje en alles wat links daarvan staat. Dit gebeurt bij mij ook soms, dus ik denk niet dat het ligt aan een instelling maar aan de willekeur van Windows.
Destiser,
Inderdaad dat bedoel ik!!
Dus verder niets aan doen????
Is ook niet te voorkomen??
Mvg Schorpioen40
Dit gebeurt bij mij spijtig genoeg ook redelijk vaak. Maar ik denk niet dat hier iets aan te doen is. Het ziet er uit als één van die typische Windows-bugs.
Klopt; met vista nog niet voorgehad, maar des te meer met XP. Ik denk een focus probleem
Groetjes Mike
Dit is inderdaad een probleem met de z-order van GDI objecten. Normaal worden alle objecten volgens hun order getekend (waardoor het ene het andere kan verbergen) met als uitzondering objecten (meestal Forms) die als TopMost (de vroegere AlwaysOnTop property) staan ingesteld, die worden altijd bovenaan de z-order geplaatst. Er bestaat echter niet zoiets als een hiërarchie tussen TopMost objecten onderling, en vermits het doorlopen van de GDICollection bij definitie willekeurig is en de onderlinge positie van de TopMost objecten in de Collection onvoorspelbaar, is het resultaat dus niet deterministisch.