Instaleren van windows XP

3 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Saffier
Bezoeker
Punten: 4

Hallo,

Een week geleden begon de ellende, me pc begon raar te doen. Windows update deed het niet meer en daar door deed systeemherstel het dus ook niet. Mijn plan was dus om me schijven te formateren en er nieuwe windows XP op te zetten. Het formateren ging prima met de cd, maar het instaleren van windows dus niet. Toen ik aankwam in het laadscherm (het scherm waarin de voortgang word weer gegeven en er staat dat de instalatie nog 39 min duurt) kwam er een foutmelding:

- Productcatalogussen kunnen niet geinstaleerd worden.
- Handtekening voor Windows setup is ongeldig.
- Cyclische redundantiecontrole fout.
- Foutcode:800B0100

Ik heb het al meerdere keren geprobeerd, maar elke keer krijg ik een foutmelding zoals hier boven aangegeven. Heb het ook al met 2 andere cd's geprobeerd, maar niks blijkt te helpen.

Weet iemand toevallig nog een oplossing??? Ben ten einde raad :(

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Hoeveel drives heb je? Kan je een andere drive proberen?
Probeer eventueel een andere drive in te steken.

Voer ook es memtest (www.memtest86.com) uit om uw geheugen te controleren.

Succes

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Saffier
Bezoeker
Punten: 4

Bedankt voor de snelle reactie :)

Ik heb 2 drives, c en d, maar op allebei lukt het niet om XP te instaleren.
Ik wil er verder eigelijk ook geen geld aan uit geven, het is namelijk niet eens mijn pc, maar wil em wel graag gemaakt krijgen, want als ik em gemaakt krijg mag ik em houden.

grtjs saffier

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Ik zou ook de Seatools op seagate.com afhalen om de harde schijf te controleren.

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer