geen geluid meer miljaarde

3 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van rhdm
Bezoeker
Punten: 1

hallo,

ik heb dus op mijn pc een windows xp gezet maar het geluid werkt niet meer,ik heb bij apparatenbeheer onder geluig gaan kijken en er staan geen uitroeptekens bij er zijn geen conflikten
ik weet ook niet welke geluidskaart ik heb
het is een dell pc dimension 8300 en heb ook op de website van dell de 3 audio bestanden geinstaleerd maar dat werkt ook niet wat nu helllllllllllllllllllllllppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

afbeelding van Weazle
Beheerder
Punten: 10099

Probeer eens deze Hotfix te downloaden(KB888111) en te installeren.

Deze dient om HD Audio apparaten te ontdekken in Windows XP (SP2).

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

afbeelding van balloo1963
Bezoeker
Punten: 10

Niet zenuwachtig worden om te beginnen, het is maar een machine en die weet niks tenzij je het er in stopt.
Ten tweede, haal aida32 van het net, installeer het en dan kan je zien welke bestanden je moet installeren. Veel kans dat je na enig surfen op de site van SIS terchtkomt. Daar kan je dan de drivers voor de audioweergave downloaden. Downloaden, installeren, opstarten en je kastje zou opnieuw moeten zingen en dat kost je niet meer dan 10 minuten werk.

afbeelding van Flora
Bezoeker
Punten: 51

Service pak 3 voor XP installeren kan ook helpen.
ik weet het, dat klinkt zeer vreemd maar soms lost dat het probleem op.

Je hebt toch wel de zelfde XP als de originele geïnstalleerd? xp 32 bit OF 64 bit. Let er ook op dat de geïnstalleerde drivers overeenkomen met het besturingssysteem. (GEEN 64 bit of vista drivers op een XP 32bit gebruiken)

als dat allemaal niet baat kan je er programma's voor gebruiken.
vb: driver Max

--

Kun je niet meer volgen?
Dan moet je misschien jouw processor vervangen :D

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer