Heyy,
ik wou mijn laptop formatteren, eerst heb ik de C schijf geformatteerd (hier was geen enkel probleem).
daar heb ik dan windows opgezet en wou ik de D schijf formateren..
maar toen kreeg ik deze melding:
http://i43.tinypic.com/15ztj4.jpg
ik heb het al met windows 7 en vista geprobeerd.. maar met alle bij krijg ik die melding..
hoe komt dat?
Dus nu staat er op de C schijf alleen windows Vista, (hiermee start ik de PC op om de D te verwijderen "wat niet lukt")
en op de D schijf staat windows 7, en wat programma's (waar ik een tijd mee gewerkt heb en die weg moeten)
Grtz,
en al heel erg bedankt
Je zegt dat je D wilt formatteren maar volgens de screenshot ben je het met C aan het proberen
oei,
dan moet ik het even aanpassen in mijn tekst 
heel erg bedankt 
maar niemand die weet wat het probleem is?
grtjs
ik kan het dus niet meer bewerken,..
maar de C moet dus verwijderd worden (hier staat windows 7 op..)
en de D is al geformatteerd en staat windows vista op.
Grtz
Het is een beetje verwarrend dus zal ik geen driveletters gebruiken in mijn antwoord.
Anyway:
Op de schijf die je wenst te formatteren, staat daar een folder boot op ?
Let op : deze folder is verborgen, je moet dus de verborgen bestanden activeren.
groeten,
Weazle
Anyway:
Op de schijf die je wenst te formatteren, staat daar een folder boot op ?
Let op : deze folder is verborgen, je moet dus de verborgen bestanden activeren.
groeten,
Weazle
jhaa die staat erop?
werkt formatteren anders op een laptop dan pc?
De folder boot heb je nodig om je Windows 7 te kunnen opstarten(samen met nog enkele andere bestanden in de root).
Indien je dus zomaar je XP drive zou formatteren, dan kan je ook je andere windows niet meer opstarten.
De boot files op een andere partitie krijgen is niet zo eenvoudig.
Een voorbeeld van hoe je dit kan doen, kan je nalezen in dit topic op techarena.
groeten,
Weazle