Een tijdje geleden heb ik op een dvd+rw een document gezet (ik denk dat het een word document was). Nu wil ik er opnieuw naar zien, maar dit lukt me niet meer. Dit lijkt vanzelf verandert te zijn van naam. Nu is het een RDB bestand. Dit kan ik nu niet meer openen.
Vriendelijke groeten.
Hoelang geleden heb je dit document gemaakt ?
En heb je al geprobeert om dit eerst te copieëren naar je harde schijf en te herbenoemen als
.doc
Op de site van Ms kan ik er niet veel over vinden.
Misschien kan je het openen met kladblok.
Met knippen en plakken kun je veel terug vinden.
En heb je al geprobeert om dit eerst te copieëren naar je harde schijf en te herbenoemen als
.doc
Op de site van Ms kan ik er niet veel over vinden.
Misschien kan je het openen met kladblok.
Met knippen en plakken kun je veel terug vinden.
Dit document heb ik misschien een 3 tal maanden, op de dvd geplaatst.
Ik heb het nu eens op de hd gezet en hernoemd, doch hij aanvaart het niet.
Openen ik kladblok gaat evenmin; ik krijg de grote zandloper.
Maak eerst lokaal een copy en probeer eens met Wordpad.
Mogelijks (en hopelijk) herken je in de header of footer iets van extentie om het programma mee te openen.
groeten,
Weazle
Mogelijks (en hopelijk) herken je in de header of footer iets van extentie om het programma mee te openen.
groeten,
Weazle
Ik heb reeds van alles geprobeerd, doch niets lukt. Ik gebruik nochtans geregeld ccleaner, wise registry cleaner en ook de opschoonscan van Windows Live OneCare scanner om het register te schonen.
Als ik mag, stuur ik je eens dit document die ik als kladblad heb opgeslagen. Het is wel 5,84 MB.
Groetjes.
Ik geloof dat mijn probleem is opgelost.
Op die dvd stonden 2 mappen; één met video's van recepten en één van geschreven recepten in Word.
Bij bepaalde mappen van gerechten in video waren ook geschreven recepten in Word. Hoe dat daar zo terecht is gekomen weet ik niet. Nu heb ik die vreemde map verwijderd en ik kan nog steeds die clips en die word-documenten zien. Waarschijnlijk moet er iets fouts zijn gelopen met mijn brander "Nero".
Alvast bedankt voor de hulp.
Vriendelijke groeten.
Fijn om te horen dat je er doorgeraakt bent 
Ook bedankt om feedback neer te schrijven.