Ik ga me een nieuwe pc aanschaffen (een laptop). Ik heb nu een desktop met Wondows XP. Ik heb van mijn documenten een backup gemaakt. Kan ik dit terug zetten op de laptop met besturingssysteem Windows 7?
Vriendelijke groeten.
Wat voor soort back-up heb je genomen? Via een Windows-functie of gewoon het kopiëren van een aantal mappen?
Ik stel voor dat je gewoon de belangrijkste mappen met documenten kopieert en nog een aantal andere dingen (gegevens van Firefox, Thunderbird/Outlook, ...).
Best een lijstje maken met alles dat je wilt sparen, want anders is de kans groot dat je sommige dingen vergeet.
Ik stel voor dat je gewoon de belangrijkste mappen met documenten kopieert en nog een aantal andere dingen (gegevens van Firefox, Thunderbird/Outlook, ...).
Best een lijstje maken met alles dat je wilt sparen, want anders is de kans groot dat je sommige dingen vergeet.
Naar het schijnt zou "Easy Transfer" een goedprogramma zijn?
U bedoelt dit? http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows7/products/features/windows-ea...
Dat lijkt me geen slechte optie, maar hou er rekening dat mogelijk niet alle belangrijke gegevens gekopieerd worden (enkel die volgens Microsoft belangrijk zijn). Dus naast die Easy Transfer zelf nog eens overlopen wat je apart moet overzetten (gewoon via usb stick of externe hd).
U bedoelt dit? http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows7/products/features/windows-ea...
Dat lijkt me geen slechte optie, maar hou er rekening dat mogelijk niet alle belangrijke gegevens gekopieerd worden (enkel die volgens Microsoft belangrijk zijn). Dus naast die Easy Transfer zelf nog eens overlopen wat je apart moet overzetten (gewoon via usb stick of externe hd).
Hartelijk dank voor je antwoord.
Ik wil nog eens terug komen op die backup.
Ik heb van mijn oude pc een backup gemaakt van mijn documenten op een dvd en heb die gemakkelijk kunnen copieren op mijn Windows 7. Dus hoeft heus dit ander progje niet.
Wat nu blijkt; Ik zie dat qlles goed op zijn plaats staat en zie ook aan het aantal GB's dat er wel degelijkls iets in steekt; doch bij het openen van die mappen zie ik niets zitten.
Kan iemand me daarbij helpen aub?