Beste,
Mijn maat heeft via familie een oudere Packard Bell pc gekregen (Pentium4, 1GB Ram). De Master CD is bijgeleverd.
De pc staat echter in het Frans ingesteld en via de Master CD kunnen we deze niet in het Nederlands zetten.
Is er een andere manier waarop we dit wel kunnen doen? Ik wou eerst gewoon een nieuwe Windows XP installeren, maar blijkt dat dit zomaar niet gaat op een Packard Bell (tattoëd/interne code).
Buiten dat ik het ronduit belachelijk vindt dat je op je eigen pc nog niet kan kiezen wat je hierop wil installeren zijn we dus op zoek naar een methode om deze toch in het Nederlands te kunnen krijgen.. Gaat niet via Windows, moet dus wel via een andere Master CD of zijn er nog andere manieren.
Zijn er nog van die merken die dit toepassen? Weet ik al zeker dat ikzelf nooit een merk pc zal kopen. 
Grts,
Stieven
Van alle merken kies je ook net ne packard bell (= miserie top)
welke XP is het? Home of Pro? met de Pro kun je via windows update taalpakketten downloaden dacht ik.
Lol 
Het is een pc van mijn maat, hij heeft die gekregen via familie die een nieuwe gekocht hebben, vandaar 
De Windows die erop staat is Win XP Home, dus de taalpakketen is ook geen optie...
Nog andere tips? 
Grts,
Stieven
achzo, verklaar je eens nader waarom het precies niet mogelijk is een versie Windows XP install te doen?