Hallo,
Ik zocht een sneltoets om naar internet te gaan. Op de locatie: Home » Windows » Internet Explorer staan allerlei sneltoetsen voor wanneer je al op internet zit. Maar ik zoek een sneltoetscombinatie om naar internet te gaan.
Is er een verschillende sneltoetscombinatie voor IE, FF, en andere ? Of hangt het ervan af wat als standaard ingesteld is?
Alvast bedankt!
Kris
Ik zocht een sneltoets om naar internet te gaan. Op de locatie: Home » Windows » Internet Explorer staan allerlei sneltoetsen voor wanneer je al op internet zit. Maar ik zoek een sneltoetscombinatie om naar internet te gaan.
Is er een verschillende sneltoetscombinatie voor IE, FF, en andere ? Of hangt het ervan af wat als standaard ingesteld is?
Alvast bedankt!
Kris
Als ik mij niet vergis, kun je die automatisch instellen (dat ging vroeger toch in Windows XP, weet niet of dat nu nog het geval is). Ik heb het alleszins nog gebruikt voor programma's zoals Kladblok. Het gaat ongeveer als volgt: rechts klikken op het programma (of de snelkoppeling) en eigenschappen kiezen. Op het eerste tabblad kun je normaal ergens een eigen sneltoetscode ingeven.
Ik heb zelf geen Windows, dus ik kan het niet voor je testen...
edit: Dit bedoel ik: http://www.xcomputers.info/?ta...-windows-7