ik wil graag call of duty online spelen maar kan als ik op multiplayer wil spelen aan dat hij zoekt naar een server maar geeft er geen een aan. wie kan mij helpen. alvast bedankt.
Mogelijk dat de volgende link u verder kan helpen.
http://www.callofduty.nl/
het makkelijkste is om gamespy te installeren.
dit is een programma dat in een oogwenk enkele honderden servers op je scherm tovert.
ondersteunt alle laatste nieuwe spellen(ook united offensive).
groeten,
renko
Als je gamespy installeert, moet je best de spyware verwijderen
groetjes
Weazle
allow iedereen mijn cod stopt met spelen als ik multiplayer wil spelen
eerst doe ik de snelkoppeling van cod multiplayer open en dan komt er al direct iets van in veilige modus spelen of in onveilige modes spelen en dan klik ik op veiligde mode en dan laad het spel half en slaagt het vast ik kan niks meer doen moet altijd de reset knop induwen aan wat zou da kunnen liggen :s help me
yuw kzen het trug
ik kon mijn spel beginnen met laden 1 keer dat het was geladen en juist kon spelen slaat het spel weer af tot op het bureau blad
eum gasten ik heb een raar probleem
het zit namelijk zo als ik cod 1.5(patch) open dan komt er coulnt open opengl ;of zoiets kan iemand mij plz helpen
Drivers van je vga kaart installeren.
grtz
als je geen servers ziet kijk dan ff of je niet een lan verbinding hebt geelecteerd
Hy ik weet niet of je antwoord al is beantwooord maar ik zeg hoe ik denk dat het moet.
IK ben zelf ook fanatiek cod player en ik denk dat je punkbuster maar is moet update.als je niet weet wat dit is kijk dan even op www.evenbalance.com of voeg me ff toe
Meer info @ Richtlijnen
ik speel al 2 jaar iets van cod en als ik het online ga spelen valt me geluid naar een minuut ongeveer al uit en toen had ik een nieuwe headset gekocht er daar was precies hetzelfde probleem bij dus ik zou me god niet weten waar het aan kan liggen kunnen jullie me a.u.b. helpen
kijk als de server het niet doet moet je denk ik gewoon (doe ik ook altijd) spel afsluiten cdrom er uit en er weer opnieuw in doen en dan weer het spel openen en vervolgens nog wat doen .
maar het kan ook zijn dat je bij de server nog wat moet instellen maar goed als je het hebt zet het dan weer op de voorpagina en dan kijk ik er nog eens na doei
je gehijme adviseuuuuuuur
welke grafische kaart heb je ?
mensen je moet wel een legale versie hebben van cod anders ken je natuurlijk nie online, dan moet je gecrackte servers zoeken maar dat mag ik niet zeggen dus doe maar niet