Age of Empires III probleem met spelen

3 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van pralin
Bezoeker
Punten: 190

* Ik heb een vreemd probleem waarbij, nadat ik een campaign of gewoon een game heb gespeeld, het spel zich automatisch afsluit en ik een foutrapport krijg.

* Het probleem doet zich ook voor op één welbepaalde handeling in het spel, namelijk wanneer ik op het Home City Cards knopje klik ( Button met de vlag van je civilization).

Ik heb de laatste nieuwe update perfect geinstalleerd (v1.07) en elders vind ik geen verdere info die me dit probleem kunnen doen verhelpen.

Dus het spelen gaat perfect het is in principe enkel de twee voorgenoemde handelingen die het spel doen crashen.

Bedankt

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Ik zou de drivers van geluid en vooral beeld es vernieuwen.

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van pralin
Bezoeker

Nu kom ik een raar probleem tegen:

Ik bezit een Geforce MX 460 en de laatste versie van drivers die ik nog met succes kan installeren is 71.89, alle volgende versies zorgen ervoor dat ik problemen krijg met opstarten.

Hoedanook is het probleem nog steeds niet opgelost en op de Microsoft site staat niets over dit probleem. Er staan enkel algemene beeldproblemen, maar niets specifieks.

afbeelding van pralin
Bezoeker

Probleem opgelost.
Het probleem was een programmafout, het herinstalleren van het spel deed wonderen.

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer