Hoi,
vandaag wou ik fifa03 nog eens installeren, na het installeren van cd1 vraagt de pc om cd2 in het cd-rom station te plaatsen. helaas reageert de pc niet meer als ik cd2 in de drive heb geplaatst. hoe moet ik dit probleem oplossen?? alvast bedankt.
morpheus
Dag Morpheus,
Kijk even je cd na op vuil/vingerafdrukken en dergelijke.
Wanneer je voor de installatie CD2 insteekt, leest deze dan wel goed?
Eventueel kan je het eens met een andere cdlezer/cdschrijver/dvdlezer/dvdschrijver proberen.
groeten,
Weazle
Morpheus had het over mijn PC (had geen tijd voor even nieuw account aan te maken, en daarom heeft Morpheus het erop gezet).
Dit heeft niets te maken met vuile vingerafdrukken en dergelijke op de CD-ROM. Maar ik heb nog zo spellen waarbij je 2 CDs moet gebruiken voor iets te installeren. Bij mijn oude PC (die nog draaide onde W98SE) ging dit zonder probleem. Maar nu met mijn nieuwe pc (Dell Dimension 5000) lukt het niet meer om spellen waarbij je 2 cds nodig hebt te installeren. Telkens als de PC vraagt voor CD2 in de drive te steken, is het precies of dat de drive CD2 niet meer wil lezen, en daardoor loopt m'n systeem vast. Bij andere hun systeem is dit geen probleem.
ToCo
Misschien moet je dan eens een Firmware update van je Dvd/cd lezer zoeken.
Meestal zorgt dit ervoor dat je meer types cd's kan lezen.