Oy
klein probleem : ik heb cod2 geinstaleerd en daarna hand matig alles weggedaan. (wat ik beter niet had gedaan)
nu het is zo dat ik cod2 niet meer kan instaleren omdat er nog enige filles van cod2 op mijn HD blijven staan zijn. nu ik heb een registry cleaner enzo er bij gehaald voor dat op tekuisen maar nog altijd zegt hij dat cod2 er nog is. Als ik cod2 cd'dvdROM er in steek vraagt de cd : multiplayer - singleplayer enzo enzo ...
dit houd ook in dat ik het niet kan uninstalen ... spelen ... extras ... support ... NIETS KAN IK.
Weet er iemand A.U.B. goeie programmas voor alles wat maar iets in de buurt komt van cod2 te verwijderen? Merci.
(andere oplossingen zijn ook zeer welkom)
Heb je al laten Zoeken in Mappen of Bestanden,meestal zie je daar nog "resten" staan!!
... tuurlijk
maar de oplossing is volgens mij : een apparte partitie maken voor mohaa en cod2 (mohaa het zelfde probleem)
De meeste Software makers hebben een FAQ op hun site.
Dit geldt ook voor Gameontwikkelaars 
Dit is wat hun site ons leert:
First it will be necessary to remove the registry keys the game creates. Please be cautious when working with the registry as it is very sensitive. Deleting the wrong thing can result in complete operating system failure.
1) Click Start button > Run.
2) At the prompt type: REGEDIT. The registry editor will open.
3) Click the "+" next to HKEY_LOCAL_MACHINE.
4) Click the "+" next to SOFTWARE.
5) Click the "+" next to ACTIVISION.
6) Right-click on the CALL OF DUTY United Offensive folder and select Delete.
7) Close the registry editor.
Once the registry keys are removed, we'll need to remove the game files from your hard drive. These instructions assume you've installed the game in the default directory.
Double-click the My Computer icon.
9) Double-click the C:\ drive.
10) Double-click Program Files.
11) Double-click on the Call of Duty folder
12) Right-click on the UO folder and select Delete.
Bron.
groeten,
Weazle
Dit geldt ook voor Gameontwikkelaars
Dit is wat hun site ons leert:
First it will be necessary to remove the registry keys the game creates. Please be cautious when working with the registry as it is very sensitive. Deleting the wrong thing can result in complete operating system failure.
1) Click Start button > Run.
2) At the prompt type: REGEDIT. The registry editor will open.
3) Click the "+" next to HKEY_LOCAL_MACHINE.
4) Click the "+" next to SOFTWARE.
5) Click the "+" next to ACTIVISION.
6) Right-click on the CALL OF DUTY United Offensive folder and select Delete.
7) Close the registry editor.
Once the registry keys are removed, we'll need to remove the game files from your hard drive. These instructions assume you've installed the game in the default directory.
Double-click the My Computer icon.
9) Double-click the C:\ drive.
10) Double-click Program Files.
11) Double-click on the Call of Duty folder
12) Right-click on the UO folder and select Delete.
Bron.
groeten,
Weazle
Deftig merci ... kzat te zoeken achter da registry mja ... als je mij ken dan zou je weten dat ik meestal verstrooid ben.
... regedit is geen geldige Win_32 toepassing.
nu hoe komt dit?
Ga naar system32 map en verwijder regedit.com
Groetjes
Groetjes
Ik zou er naar toe willen gaan als ik hem vond 
...:C/Windows/Twain32 is het enigste met een 32 in
Ga naar start, uitvoeren en typ system32
Dan zou de map moeten opengaan.
succes
tjees cmd ook ongeldige win32 toepassing ... het rare iis ik heb een wortel staan op mijn bureaublad en die doet het perfect als cmd
tjeessss via mijn wortel vind hij niet eens c:\WINDOWS\system32\regedit.com en ik deed noachthans :
del C:\WINDOWS\system32\regedit.com
vind geen regedit.com ... (of iets gelijkaardigs)
del C:\WINDOWS\system32\regedit.com
vind geen regedit.com ... (of iets gelijkaardigs)
dan bij mn cmd wortel staat er dan als comment : Toegang geweigerd >> ik ben admin van mn pc :S
LOL LOL ... ik heb via run system 32 ingetypt ... deze keer gaat het HEHEHE
nu ik vind geen regedit.com maar wel regedit32 ... blijkt mijn regedit te zijn :S
dees is wel raar geval
hmm. Om goed te werken zou je via map opties alle bestanden moeten laten weergeven EN gekende extenties ook laten weergeven.
Dan kan je in system32 map even sorteren op grootte bestanden, en zou je een deel bestanden moeten zien met 0b. Deze zijn meestal cmd.com, regedit.com, en andere .com
Verwijder deze. 0b is immers niet correct en dit is precies het doel van die virus die dit aanrichtte.
Gelieve uw posten aan te passen ipv altijd erop te reageren. (uw eigen posten)
en nee geen spoor te bespeuren van mohaa / ea / activsion :s of cod ... wat nu gedaan ? blijkbaar zijn alle reg sleutels weg ma lik nog niet alle filles :s
of wil er iemand een console copieren naar hier op dit forum zodat ik alle filles kan opezoeken ?
van cod2 / of als je dit ook wilt doen : mohaa (geen spearhaed of breaktrough )
gewoon de alied assault.
merci bij voorbaat.
Dan kan je in system32 map even sorteren op grootte bestanden, en zou je een deel bestanden moeten zien met 0b. Deze zijn meestal cmd.com, regedit.com, en andere .com
Verwijder deze. 0b is immers niet correct en dit is precies het doel van die virus die dit aanrichtte.
Gelieve uw posten aan te passen ipv altijd erop te reageren. (uw eigen posten)
najs >> kheb idd een virus storm op deze pc gekregen