Hoi,
Sinds enkele dagen speel ik nu Tactical Ops, maar ik heb serieus wat problemen als ik online speel met "Lagging" (dat m'n scherm schokt om overtollige tijd op andere spelers in te halen), het is namelijk zo: ik heb een laptop met AMD Athlon 64 3000+ processor. Maar dat spel is niet automatisch aangepast aan deze kloksnelheid (van 1.8 GHz). Blijkbaar zou er een trucje bestaan om het spel aan te passen aan hogere snelheden, dat las ik reeds op het forum van Tactical Ops zelf:
-----
My game runs way to fast i got an AMD64 CPU / My game runs way to fast i got a laptop
The ingame CPU speed-detection failed. You may set the CPU speed manually by adding -cpuspeed=XXXX to your gameshortcut. XXXX = your actual CPU frequency (check your PC manual or use the CPU vendors website to get it. An example would be a AMD Athlon 2200+ CPU wich runs at 1733 )
-----
Helaas begrijp ik deze uitleg niet zo goed, en als je letterlijk doet wat er staat (maar dan ipv XXXX 1800 invult), werkt het toch niet...
Misschien weet iemand van jullie wel waar ik dit correct kan doen?
Alleszinds bedankt!
Yan
Dag Yan,
probeer dit eens:
je hebt waarschijnlijk een shortcut op de desktop staan, het icoontje waar je op klikt om het spel te starten.
Hierop klikken met rechtermuisknop geeft je een schermpje met o.m. een vak "target" (als je een Engelse Xp hebt, anders zal het waarschijnlijk "doel" zijn). Laat staan wat er ingevuld is, maar typ een spatie na de .exe en vul dan aan met cpuspeed=1800 (dat moet dan weer zonder spaties)
Bevestigen met OK en dan nog eens proberen,...
Steven
Hoi,
Dan krijg je dus inderdaad dit:
"C:\Tactical Ops\System\TacticalOps.exe cpuspeed=1800"
Maar dan geeft hij een foutmelding dat het pad ongeldig is, zou er misschien een ander teken tussen moeten?
thx,
Yan
probeer dit even:
"C:\Tactical Ops\System\TacticalOps.exe" cpuspeed=1800