Amd zou beter zijn toch in 2007 voor games met hun nieuwe technologie van 4cpu....
2007 is nog steeds niet hier.
En indien je wil weten welk de beste processor van DIT moment is, dan kan je eens kijken op http://www.pcwereld.be/node/5459
groeten,
Weazle
gastjes, gastjes ,gastjes......wat vandaag intel best is ,is morgen amd wil je een goeie pc koop dan een goeie middelmaat (want koop je nu top is het binnen het halfjaar middelmaat verschil is gauw 200 a 300 euro) en investeer dat in je vidiocard,ram geheugen,vluggere hd 10000 toeren en hoger
van vidiocard is duurst ook niet altijd veel beter koop bv. een cardje van 100 a 150 euro moet volstaan niet passiefe koeling maar met fantje op die cardjes kosten 2jaar geleden 35o euro goeie koeling goeie voeding en dan tunen die vidiocard met rivatuner bv. kleinvb geforce 3 ti 200 (128mb) kan je van 128fps naar 310fps trekken denk dat dat genoeg zegt wat je met en ietsje duurdercard kan doen ,dan kan je nog wat je moederbord tunen soft overclokken noem ik dat want moet blijven draaien he....fsb beetje hoger zetten enz...alles met kleine stapjes en het resultaat is dat je met een betere pc zit en de beste tuning voor te gamen is play play play ervaring in een spel en handigheid zet de schowbeesten wel op hun plaats.....hi hi hi
bang om te foevelen gebruik dan bv ;advanced system optimizer is een goed proggie.........groetjes viruz
Heel leuk dat u uw mening post, maar aan de 3de zin ben ik moe om te ontleden en doe verder geen moeite meer.
Schrijf iets duidelijker en maak gebruik van alineas.
Een snelle hdd van 10.000 toeren ga je alvast niet in een middelmaat pc terugvinden hoor.
Zat ik vorige maandn og ff op mijn Pentium 3, 5 Mhz
lol
lol Een stap teruggaan kan nooit geen kwaad. Dan doen filosofen immers ook.
en dat voor een beheerder....zegt genoeg
Ligt aan jou, typ eens normaal, zodat het gemakkelijker is voor ons voor je berichten te lezen, wij moeten elke dag verschillende topics lezen, dus een klein beetje begrip mag wel...
Da kan toch niet dat cal of duty 3 niet op pc komt... ik ga staken... tot da ze da op pc uitbrengen .... das beste spel ever!!!!
Hoe kan je dat weten, als het nog niet eens uit is...
Bron.
Misschien doen ze dit express om de Console verkoop te stimuleren.
En brengen ze dit mss een jaar later ook wel uit voor pc.
We zullen zien.. Geduld is een mooie zaak