Hey iedereen,
De Sims 2 is echt een tof game.
Ik heb alle uitbreidingspakketten tot nu toe.
Vandaag heb ik De Sims 2 : Huisdieren gekocht.
Alles is mooi in 3D weergegeven en daardoor is het realisme van het game heel goed.
Enig minpunt in het game is dat het spel soms happert als het aan het laden is.
Wat de oorzaak ervan is , weet ik niet.
Kan iemand mij misschien zeggen waaraan het ligt ?
Ik denk dat de capaciteiten van de pc te maken heeft 
Wat is de configuratie van je pc?
Antivirus afleggen tijdens het spelen kan ook veel helpen
AMD 64 3000+ processor
512 MB RAM
ATI Radeon 9250 128 MB DDR
160 GB HD
DVD writer
Normaal is dat toch voldoende om het spel te draaien ? Het draait wel , zenne , alleen soms happert het wat en ik weet niet waarom , vooral tijdens het laden ...
Ja, mijn zusje draaid het spel op een celeron 2.66GHz.. en een fx5200 en 512mb.. daar hapert hij niet..
ik weet niet waar dat aan kan liggen, misschien veel spyware of andere rotzooi op je pc?
Neen , want ik scan regelmatig op spyware en hij vindt niks , dus ja ...
Ook heb ik SpywareGuard en SpywareBlaster op de pc staan , die programma's vóórkomen dat er zich spyware op je pc nestelt.
Tja , ik weet het ook niet , zenne.
Ik heb Panda Platinum Internet Security 2006 op de pc , dus ja , virussen krijg ik ook niet binnen , hé.
Ook heb ik SpywareGuard en SpywareBlaster op de pc staan , die programma's vóórkomen dat er zich spyware op je pc nestelt.
Ik heb Panda Platinum Internet Security 2006 op de pc , dus ja , virussen krijg ik ook niet binnen , hé.
Het is niet zo omdat je een anti-virus op anti-spyware op je pc hebt staan, dat je zeker kan zijn dat je pc volledig beschermd is.
Voer je regelmatig schijfopruiming, -controle en -defragmentatie uit?
Draaien er veel achtergrondprogramma's tijdens het spelen?
Het is niet zo omdat je een anti-virus op anti-spyware op je pc hebt staan, dat je zeker kan zijn dat je pc volledig beschermd is.
Voer je regelmatig schijfopruiming, -controle en -defragmentatie uit?
Draaien er veel achtergrondprogramma's tijdens het spelen?
Trillian , Thunderbird en Panda Platinum Internet Security 2006 en Webshots, dat is alles dat draait tijdens het spelen.
Een e-mailprogramma (Thunderbird) hoeft toch niet te werken tijdens het spelen?
Ik heb het ook over andere dingen die draaien; kijk eens bij je taakbeheer, misschien heb je wel een vervelend programmaatje (of met een onbekende naam) die je uit het oog verloren bent - of niet kent.
Webshots ken ik niet, maar lijkt me niet bepaald nuttig om misschien de hele tijd aan te liggen.
Ik heb het ook over andere dingen die draaien; kijk eens bij je taakbeheer, misschien heb je wel een vervelend programmaatje (of met een onbekende naam) die je uit het oog verloren bent - of niet kent.
Webshots ken ik niet, maar lijkt me niet bepaald nuttig om misschien de hele tijd aan te liggen.
Ja , ik weet het.
Ik zal sommige dingen dan maar uitzetten, hé.
Maar mijn antivirus uitzetten ,dat is onveilig , hé.
Ah ja , vergeten te zeggen , ik draai ook nog SpywareBlaster en SpywareGuard.
Anti-virus mag je altijd laten aanliggen. Maar 2 actieve spywarescanners zijn ook niet echt nodig. Eén goeie doet meestal ook zijn werk, want 2 (van elke type: spyware, anti-virus) werken meestal elkaar tegen.
Je kunt het eens proberen, waarschijnlijk zal het wel een verschil maken qua ramgebruik.
Je kunt het eens proberen, waarschijnlijk zal het wel een verschil maken qua ramgebruik.
Tja , ik zal wel zien wat ik doe.
Alvast bedankt voor de tips.