Goedeavond mensen,
Ik heb mijn PS3 aangesloten op mijn computer beeldscherm (LG Flatron W2452t) via een DVI aansluiting op mijn monitor, ik heb een tussen stukje gebruikt om toch men HDMI kabel te kunnen aansluiten op mijn monitor.
http://www.3dnews.ru/_imgdata/.../48499.jpg
Na het opstarten van het apparaat ging door de setup heen om alles in te stellen, netwerk, beeld enz. Gelijk na het voltooien ben ik gelijk gaan gamen, door men enthousiasme heb ik helemaal niet gezien dat het beeld best wel slecht is. Nu ben ik naar men scherminstellingen gaan kijken van men PS3 en is me opgevallen dat het apparaat een resolutie gebruikt van 576P gebruikt terwijl uit de setup is gebleken dat het op 1080 kan werken.
Kan het misschien komen door het tussenstukje dat ik heb gebruikt?
Heeft je monitor zelf geen opties die nog niet juist zijn ingesteld?
Misschien beperkt dat je resolutie.
Nee, helaas... het ligt niet aan men monitor, maar zou het kunnen dat misschien dat tussenstukje gewoon niet meer dan 576P kan doorlaten?
Dat tussenstukje ziet er niet uit alsof er veel conversie elektronica in zit, dus ga er maar vanuit dat het niet meer doet dan de juiste lijnen in de ene connector verbinden met de juiste lijnen in de andere connector. Vermits he signaal niet wordt gewijzigd in die veronderstelling, is het dus onwaarschijnlijk dat het tussenstukje limieten zou opleggen aan de resolutie.