hey,
ik speel modern warfare 2 en heb een probleempje...
ik krijg heel veel uitnodigingen van mensen die ik niet eens ken dus ik heb die mensen geblocked zodat ik niet weer invites van hun krijg maar mijn vriend heeft laats ook cod6 gehaald en heeft me ook een invite gestuurd alleen ik wist zijn steam id niet dus heb ik hem geblocked voordat hij een vriend was. maar nu weet ik niet hoe ik hem weer kan unblocken. weet iemand van jullie dat?

Hoi,
Ik heb zelf geen steam en heb het ook nog nooit gebruikt.
Ik kan ook niet veel terugvinden van Friends of Invites blocking.
Ik ga er vanuit dat je hiervoor geen extra software hebt geinstalleerd, maar dat dit toch ergens standaard aanwezig is binnen steam.
Vermits mijn zoektocht niet succesvol was, heb je volgens mij enkele optie:
Indien je eruit komt, dan zijn wij steeds geintereseerd in het antwoord
groeten,
Weazle
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!
Het valt wel gemakkelijk te vinden hoor Weazle, zoek maar eens op "steam unblock friends" of iets dergelijks
Anyway, zoek de betreffende vriend gewoon via Steam community en add hem/haar als vriend.
AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 4 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB
Yes...
Ik heb het gevonden.
Mijn andere vriend heeft hem ook als vriend toegevoegd en toen ik bij zijn profiel keek zag ik bij handelingen staan dat ik hem geblokkeerd had. en heb hem geunblockt.
thanks voor proberen te helpen
deze kan sluiten
Yes...
Ik heb het gevonden.
Mijn andere vriend heeft hem ook als vriend toegevoegd en toen ik bij zijn profiel keek zag ik bij handelingen staan dat ik hem geblokkeerd had. en heb hem geunblockt.
thanks voor proberen te helpen
deze kan sluiten
Ik was aan het zoeken met slechte trefwoorden
Goed dat alles nu in orde is.
groeten,
Weazle
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!