Call of duty Modern Warfare 2

afbeelding van Atropine
Posten: 17
Op chat: Nee

hey,
ik speel modern warfare 2 en heb een probleempje...
ik krijg heel veel uitnodigingen van mensen die ik niet eens ken dus ik heb die mensen geblocked zodat ik niet weer invites van hun krijg maar mijn vriend heeft laats ook cod6 gehaald en heeft me ook een invite gestuurd alleen ik wist zijn steam id niet dus heb ik hem geblocked voordat hij een vriend was. maar nu weet ik niet hoe ik hem weer kan unblocken. weet iemand van jullie dat?

afbeelding van Weazle
Beheerder
Posten: 5062

Hoi,

Ik heb zelf geen steam en heb het ook nog nooit gebruikt.

Ik kan ook niet veel terugvinden van Friends of Invites blocking.
Ik ga er vanuit dat je hiervoor geen extra software hebt geinstalleerd, maar dat dit toch ergens standaard aanwezig is binnen steam.

Vermits mijn zoektocht niet succesvol was, heb je volgens mij enkele optie:

• Je wacht nog even en hoopt dat er hier iemand antwoord die het antwoord kent
  • Je polst eens bij andere mensen die Steam hebben (misschien hebben zij hier ervaring mee)
  • Je herpost dezelfde vraag maar op de officiële steam forums(waar ook de kennis aanwezig is) . Daarvoor kan je terecht op deze link
  • Je contacteert Valve Support via deze link.

Indien je eruit komt, dan zijn wij steeds geintereseerd in het antwoord :)

groeten,

Weazle

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

afbeelding van aomlives
Posten: 287

Het valt wel gemakkelijk te vinden hoor Weazle, zoek maar eens op "steam unblock friends" of iets dergelijks ;)

Anyway, zoek de betreffende vriend gewoon via Steam community en add hem/haar als vriend.

--

AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 4 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB

afbeelding van Atropine

Yes...
Ik heb het gevonden.
Mijn andere vriend heeft hem ook als vriend toegevoegd en toen ik bij zijn profiel keek zag ik bij handelingen staan dat ik hem geblokkeerd had. en heb hem geunblockt.
thanks voor proberen te helpen
deze kan sluiten

afbeelding van Atropine

Yes...
Ik heb het gevonden.
Mijn andere vriend heeft hem ook als vriend toegevoegd en toen ik bij zijn profiel keek zag ik bij handelingen staan dat ik hem geblokkeerd had. en heb hem geunblockt.
thanks voor proberen te helpen
deze kan sluiten

afbeelding van Weazle
Beheerder
Posten: 5062
Citeer:
Het valt wel gemakkelijk te vinden hoor Weazle, zoek maar eens op "steam unblock friends" of iets dergelijks

Ik was aan het zoeken met slechte trefwoorden :)
Goed dat alles nu in orde is.

groeten,

Weazle

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!