Battlefield 1942

6 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Weazle
Beheerder
Punten: 10099

Hello

Men vraag is eigenlijk heel gemakkelijk, het antwoord misschien minder...

Kan iemand me vertellen wat de bedoeling eigenlijk is in Battlefield 1942 en de manier waarop je dat spel moet aanpakken...

Thx

Weazle.

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

afbeelding van Michael
Bezoeker
Punten: 34

het is schandalig dat er zolang niemand heeft geantwoord, maar kom :D

je begint je battle met bvb. 120 soldaten, verdeeld over 5 classes (Engineer, Medic, Scout, Anti-Tank en Assault). Eén van die 120 soldaten ben jij, al de ander worden door de computer bestuurd. Je kan kiezen in welke class je zit, bvb. Anti-Tank. Dan zal je het strijdveld met een bazooka bestormen :evil: op zoek naar tanks van de vijand, om te vernietigen. Deze vijand zijn de Allies of Axis; hier kan je ook nog is tussen kiezen.... wordt het al verwarrend ? ;)
Dan start je spel op, en kies je een spawn point. Dit is het punt waar je het strijdveld wil betreden, bvb. een vliegdekschip, of een strand.
Word je afgemaakt door de vijand, kan je opnieuw spawnen, als iemand van de rest van je soldaten, op weer een, zelf te specifiëren plek.

Klinkt moeilijk he ?

Een praktisch voorbeeld....

Je kiest in het game-menu je 'Instant Battle', bvb. de bestorming van de kust van Normandië (het zit er in, weet enkel niet welke naam de missie heeft).
Je kiest je moeilijkheidsgraad, en je kant, in dit geval zijn de Allies de Amerikanen (Engelsen) en de Axis de Duitsers, eh voila, gaan met de banaan 8)

Je kiest nu een spawn point. Ben je Allies (Engelsen) dan kan je hier spawnen op een boot (landing van Normandië, remember); ben je Axis (Duits) dan kan je spawnen op de kust van Normandië
Daar kies je dan meteen je class, et voila, klikken op spawn, en schieten maar.

Ga je dood, krijg je een nieuw leven (net zoals in het echt :roll: ) en opnieuw hetzelfde liedje.

Probeer het gewoon eens, het is echt niet zo moeilijk...

Succes

afbeelding van Dextro
Bezoeker
Punten: 1268

toevoeging: reken nie te veel op uw maten, want ze werken nie echt gemakkelijk mee ;)
De AI van je makkers vind ik het slechtste punt van singleplayer :cry:

afbeelding van Weazle
Beheerder
Punten: 10099

hello

ik heb ondertussen in grote lijnen begrepen hoe het spel werkt(thx daarvoor) maar toch nog een paar dingen die ikmis

als ik bijvoorbeeld met een rocket launcher rondloop en men kogels/bommen zijn op, waar kan ik die bijladen
(heb namelijk altijd probleem dat ik zonder kogels kom te zitten :cry: )

zijn er nog enkele algemene tips om je maten iets actiever te laten meespelen?

W.

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

afbeelding van Ronneke
Beheerder
Punten: 1394

Weazle, ik zou zeggen zoveel niet schieten, maar dat is waarschijnlijk wel het antwoord niet :P

Sorry, maar ik ken dat spel niet

--

Good judgement comes from experience, and experience comes from bad judgement

afbeelding van Michael
Bezoeker
Punten: 34

ge kunt bijladen in de 'hutjes' die ge veroverd hebt.(met uw vlag dat buitenhangt he :) )

uw teamgenoten, daar kunde nix aan doen, die zijn gewoon zo stom :)

afbeelding van Diabolical_Dean
Bezoeker
Punten: 30

multiplayer all the way :)

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer