ik wilde onlangs opnieuw de age of empires 3 installeren. dit melde hij dan:
"Dit programma heeft bekende compatibiliteitsproblemen.
Controleer online of oplossingen beschikbaar zijn op de Microsoft-website. Als oplossingen worden gevonden, wordt automatisch een website weergegeven die de te nemen stappen opsomt.
Programme: Age of Empires III
Uitgever: Microsoft
Locatie E:\setup.exe
Age of Empires III is incompatibel met deze versie van Windows. Neem voor meer informatie op met Microsoft."
Als ik dan klik op "Online naar oplossingen zoeken", dan komt er te staan dat er geen oplossingen zijn. Klik ik echter op installeren, dan installeert hij het zonder problemen. Tot op het einde, bij de derde cd, wanneer hij op 99 procent zit. hij doet niets meer, ik krijg geen melding of niets. hij blijft gewoon op 99 procent staan.
kan iemand mij helpen?
Niet installeren. Is namelijk zoals de foutmelding al zegt 'incompatibel'. Je hebt nog wel een aantal opties om het spel te installeren:
1. Kijk of je het kunt installeren met de compabiliteitsmodus(rechtermuisknop op setup.exe --> eigenschappen --> compabiliteitsmodus --> aanvinken.
2. VirtualBox installeren --> Windows XP SP3 installeren --> spel installeren.
3. Op een andere pc met XP installeren.
De gemakkelijkste zijn 1 & 3, bij 2 verlies je het plezier in het spel denk ik vanwege de vele omwegen voordat je op een half scherm kunt spelen.