Geplaagd door My Websearch

6 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Diddl
Bezoeker
Punten: 214

Hallo,

Bij het openen van het internet verschijnt onmiddellijk My Websearch en is het niet mogelijk om een andere site te openen.
Is er een mogelijkheid om het vervelend, ik vermoed trojaans paard, "My Websearch" van je pc te verwijderen? En hoe?

Thx!!!
Diddl

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9714

Ge zult al veel resultaat zien als ge de opkuis sectie volgt op deze blog:

http://www.pcwereld.be/node/3851

Succes ;)

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Diddl
Bezoeker

Hoi,

Bedankt voor het antwoord maar ik heb nog 1 vraag. Er moeten volgens die blog heel wat programma's gedownload worden maar het probleem is juist dat het niet mogelijk is om eender welke andere site te openen, dus ook niet downloaden.

Thx!
Diddl

afbeelding van misterD
Moderator
Punten: 2652

Download anders ook eens www.hitmanpro.nl een heleboel anti_spyware programma's in één tooltje, zeer handig ;)

--

oude nickname: eclipx

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9714

Dan zeker die netsh winsock reset uitvoeren of indein geen SP2, de winsockfix via andere pc op memorystick zetten.
Kan je nergens op of geraak je niet overal op?

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Diddl
Bezoeker

Het probleem stelt zich bij de pc van een vriend. Volgens hem kan hij geen enkel andere site openen op internet.
Zijn pc draait op Windows 98, dus ik zal winsockfix via mijn pc van internet downloaden en dan ff dit proberen.

Thx!

afbeelding van Diddl
Bezoeker

Het is gelukt met het progje Winsockfix.
Na het runnen van dit progje marcheert internet weer.

THX!!!!!!!!

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer