Kan software niet verwijderen

5 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Dhr RH
Bezoeker
Punten: 32

Ik had een keer een tryout van Photoshop cs op mijn pc geinstalleerd, maar heb de setup.exe per ongeluk verwijderd. Een paar weken geleden had ik mijn windows XP opnieuw geinstalleerd en werd tijdens de installatie gevraagd of ik "mijn documenten" wil bewaren of wil verwijderen. Ik koos voor bewaren. Nu kan ik Photoshop cs niet gebruiken en ook niet vinden in de softwarelijst en ik kan de map ook niet in zijn geheel in de prullenbak weggooien. Ik heb de setup.exe niet meer op mijn computer. Ik weet niet hoe ik het er af kan krijgen, ik wil het verwijderen van mijn pc.

Weet iemand hoe dat dan moet?

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9714
Citeer:
en ik kan de map ook niet in zijn geheel in de prullenbak weggooien

Waarom niet? :) Welke melding heb je dan?

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Dhr RH
Bezoeker

Ik krijg deze melding:

Ik kan hem niet gebruiken, niet vinden in de softwarelijst en al helemaal niet verwijderen zoals je kunt zien.

Ooh ja...ik heb nog 25,4 GB over in mijn harde schijf dus daar kan het niet aan liggen. het programma is ook niet in gebruik.

afbeelding van Mibe
Beheerder

Start de computer es op in veilige modus en HERNOEM de map (niet verwijderen)

Opstarten veilige modus? druk F8 net na de bios scherm.

--

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Dhr RH
Bezoeker

Sorry ik had de map al verwijderd in veilige modus voordat ik je reactie las. Ik was een beetje ongeduldig. Ik heb em al verwijderd en kan hem niet meer vinden. Inmiddels heb ik even gekeken in mijn systeeminfo en nu heb ik 25.57 Gb harde schijf over. Dus dan zal die wel weg zijn. Ik heb momenteel geen problemen met adobe photoshop album 3.0 (gratis) en adobe reader (via cd geinstalleerd)of andere systeemfouten, dus dan zal het wel goed zijn.

afbeelding van Mibe
Beheerder

Geen probleem, die rename zou voorlopig zijn geweest, mochten er zware fouten optreden kon u nog terug gaan :)

--

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer