Hallo,
Ik heb een probleem met msn. Iemand hier thuis heeft msn weggedaan en nu wil ik de nieuwe versie downloaden (wat is gelukt) maar als ik op dat exe bestand klik geeft hij volgende error:
Fout bij het maken van proces <C:\DOCUME~1\Leen\LocalSettings\Temp\IXP000.TMP\bootstrap.exe>; Reden: C\WINDOWS\System32\advpack.dll
Ik heb reeds gezocht naar de advpack.dll bestand en het staat wel degelijk in system32.
Kan iemand me helpen want dit is behoordlijk vervelend en ik weet niet wat eraan te doen...
Alvast bedankt x
Ik ben even in google gaan kijken en kwam op deze link.
Daar zeggen ze:
ho creato un nuovo account amministratore e tutto funziona! Ho installato
messenger 7.5, l'ho settato e tutto sembra funzionare. Credo sia un problema
di "consensi" o come cavolo si chiamano.
Che ne pensi?
Ciao
Nu ben ik geen talenknobbel, maar ik lijk hier te verstaan dat ze een nieuwe gebruiker hebben aangemaakt op de computer, met beheerdersrechten en dat ze daarmee de nieuwe Msn versie konden installeren.
Dat kan je misschien ook eens uitproberen 
groeten,
Weazle
Ik verstond het er ook uit, heb het geprobeerd en... inderdaad wonder boven wonder het werkt nog ook!
Ideaal dus en enorm bedankt!
x
7.5 msn is toch de laatste nieuwe niet windowslivemessenger 8.0 is de laatste van microsoft
groetjes
Ik snap niets van jouw schrijven... ook in andere posten heb ik dat voor. Leuk dat je wilt helpen, maar wees toch duidelijk en gebruik leestekens en zinnen ivm 1 lange verhaal...