adaware geeft updatealarm

6 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Nicky2
Bezoeker
Punten: 60

Hallo,
Mijn pc die op xp draait en al jaren goed beveiligd met ad aware werkt, geeft nu sedert een week de melding dat mijn versie 499 dagen oud is dat ik moet updaten...
Als ik dat doe krijg ik géén verbinding, dan opeens begint hij te downloaden tot 5 % en floep gedaan.
Finish zegt hij...
Ik vrees dat ik met een beestje zit, maar met hijakthis en spyware dokter vind ik niets..?
Iemand een idee ?
groetjes Nicky

--

carpe diem...

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Installeer even de nieuwe ad-aware?

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Pcfreakske2000
Bezoeker
Punten: 255
Nicky2 schreef:
Hallo,
Mijn pc die op xp draait en al jaren goed beveiligd met ad aware werkt, geeft nu sedert een week de melding dat mijn versie 499 dagen oud is dat ik moet updaten...
Als ik dat doe krijg ik géén verbinding, dan opeens begint hij te downloaden tot 5 % en floep gedaan.
Finish zegt hij...
Ik vrees dat ik met een beestje zit, maar met hijakthis en spyware dokter vind ik niets..?
Iemand een idee ?
groetjes Nicky

@Nicky2 : Download de nieuwe versie van http://www.lavasoftusa.com of http://www.lavasoft.de of ga anders eens langs bij CNET Download.com ( http://www.download.com ) en zoek daar naar de files

Bij mij zegt hij dat mijn definitiebestand ( 19/09/2006 ) 17 dagen oud zijn en als ik wil updaten dan zegt hij doodleuk "Geen bijgewerkte onderdelen gevonden". Terwijl ik op de site weldegelijk zie dat de recentste update die van 06/10/2006 is ...

Ik heb die al "handmatig" ( lees : de zip file uitpakken in de desbetreffende map van Ad-Aware ( Program Files/LavaSoft/Ad-Aware SE Personal ) uitgepakt , maar dat helpt blijkbaar niet , hij zegt nog steeds dat ik de definitiebestanden van 19/09/2006 heb.

Begrijpen wie begrijpen kan ...

Maar ja , ze zullen daar wel een oplossing voor vinden , zeker ?

--

Groetjes ,

Pcfreakske2000

afbeelding van Nicky2
Bezoeker

Hallo,
Heb ik gedaan, maar ik krijg terug de zelfde melding. Wat ik gisteren vergeten te zeggen heb, is als ik een scan deed met adaware duurde dat vroeger tot soms 15 à 20 min. Nu is die na 2 à 3 min. al afgelopen...
Groetjes Nicky

--

carpe diem...

afbeelding van Pcfreakske2000
Bezoeker
Punten: 255
Nicky2 schreef:
Hallo,
Heb ik gedaan, maar ik krijg terug de zelfde melding. Wat ik gisteren vergeten te zeggen heb, is als ik een scan deed met adaware duurde dat vroeger tot soms 15 à 20 min. Nu is die na 2 à 3 min. al afgelopen...
Groetjes Nicky

@Nicky2 : Bij mij ook , blijkbaar is er een probleem bij LavaSoft zelf.
Misschien deed je maar een "Slimme scan" die duurt zo lang niet. Een volledige scan duurt wel een tijdje.

--

Groetjes ,

Pcfreakske2000

afbeelding van schorpioen40
Bezoeker
Punten: 411

Ik heb eveneens AdAware van de datum 19 06 06.
Ik kreeg inderdaad de melding updates beschikbaar en heb die op laten halen (dd 061006) geen probleem.(ong 5 min geleden)
Probeer nogmaals de updates te downloaden,misschien was er een probleem en is dat nu opgelost!
Gr Schorpioen40

afbeelding van Nicky2
Bezoeker

Hoy,
Inderdaad, ik heb het zoeven geprobeerd en het lukt...heb nu weer een goed funktionerend programma. Blijkbaar was er bij lavasoft een probleem, of bij mij maar het is ok nu.
Bedankt aan iedereen voor de reacties.
Groetjes Nicky

--

carpe diem...

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer