heeej mensen
zijn er soms mensen die mij kunnen helpen,
het zit namelijk zo:
ik ben gehackt en nu geraak ik niet meer op mijn msn ,
ik probeerde mijn wachtwoord dan te veranderen door mijn alternatief e-mailadres
maar blijkbaar is dit nu ook veranderd.
kan iemand soms mij helpen?
dit is een heel groot probleem voor mij
groetjes dance_girl
Je kan eens proberen op deze link om erdoor te geraken..Maar anders zie ik niet direct hoe we je kunnen helpen hiermee.
Succes,
Weazle
P.s. Kijk voor zekerheid CAPSLOCK en dergelijke na en probeer eens in te loggen vanaf andere pc of via http://webmessenger.msn.com
Edit:
Kijk ook eens naar de Veelgestelde vragen bij deze link en daar staat ook een contact form in(om microsoft te contacteren).
Je zou het ook met een passviewer kunnen zien. Heb die wel een op me pc staan, maar dan moet ik ff kijke van welke site die komt
Da kan ik zo nie zien, ook nie bij eigenschappen
Dus dan moet je maar ff gaan google'e. Mare ik ga carnaval viere, later
Pasviewer, akkoord, maar daarvoor moet pasw en login goed staan in msn profiel op pc, en in dit geval geen optie, denk ik
srr mense
heb alles geprobeert wat jullie zijden
had het zelf ook al geprobeert
het lukt niet :'(
grtjs dance_girl
Gewoon terug hacken:)
(Mag er hier over hacken gepraat worden?)
Natuurlijk niet
:)Dat d8 ik wel:)!!
ja handig
ik graak er nu ng altijd niet op :'(
De optie van Baris is nog steeds de best..
Maar daar mogen we het hier (jammer genoeg) niet over hebben..
De enige (en legale) oplossing voor dit geval.. Lijkt me (zoals reeds boven gemeld), Microsoft zelf contacteren(en bidden :-/ )
Repost van de Contact-Link.
Vraag misschien ook eens aan andere mensen of ze je soms online zien komen.
Zoja, noteer dan ook dat datum en tijdstip wanneer en verstuur dit mee naar Microsoft.
groeten,
Weazle
Ik zou er even op willen wijzen dat wanneer u het over hackers of hacken hebt dan zijn dat personen zijn die programma's schrijven of het schrijven van een programma. U hebt het over cracken.
sorry voor de offtopic.
Even ter informatie niet alleen programma's schrijven om te hacken is hacken. 
Met behulp van hacktools hacken behoort ook nog altijd bij hacken. 
(+ Er mag hier niet gepraat worden over hacken, regels zijn regels, we moeten ze respecteren! Gewoon stoppen met posts over hacken
)

Met behulp van hacktools hacken behoort ook nog altijd bij hacken.

(+ Er mag hier niet gepraat worden over hacken, regels zijn regels, we moeten ze respecteren! Gewoon stoppen met posts over hacken
) ik zeg niets van gebruiken. Hacken is de naam die men geeft aan het schrijven van programma's. Cracken is hetgeen wat jij bedoelt met hacken.
Slotje