incredimail

2 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van pat en daan
Bezoeker
Punten: 14

hoi, sinds enkele dagen heb ik problemen met incredimail. er zijn plots enkele adressen uit mijn adressenlijst verdwenen. als ik ze terug bij mijn contacten zet en incredimail uitschakel om daarna gewoon terug aan te melden dan zijn ze gewoon terug uit de lijst verdwenen.
kan iemand mij zeggen wat ik hieraan kan doen opdat de adressen terug vast in mijn lijst komen te staan ?
alvast bedankt
daantje

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

incredimail zou je best gewoon es herinstalleren. Er zijn volgens mij geen opties die het zouden verhinderen contacten op te slaan.

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Pcfreakske2000
Bezoeker
Punten: 255
pat en daan schreef:
hoi, sinds enkele dagen heb ik problemen met incredimail. er zijn plots enkele adressen uit mijn adressenlijst verdwenen. als ik ze terug bij mijn contacten zet en incredimail uitschakel om daarna gewoon terug aan te melden dan zijn ze gewoon terug uit de lijst verdwenen.
kan iemand mij zeggen wat ik hieraan kan doen opdat de adressen terug vast in mijn lijst komen te staan ?
alvast bedankt
daantje

@pat en daan : Vroeger gebruikte ik ook IncrediMail, maar ondertussen weet ik dat je van die popups en banners in het programma krijgt (spyware/adware) en nu gebruik ik Mozilla Thunderbird en geen enkel probleem met dat programma en vooral geen reclame.

Mijn advies : Verwijder IncrediMail en installeer Mozilla Thunderbird ( http://www.getthunderbird.com ).

Ah ja , en installeer dan ook TB Tray ( Thunderbird Tray ), je moet maar eens op Google zoeken ( zoekterm waarop je moet zoeken is : Thunderbird Tray ).

--

Groetjes ,

Pcfreakske2000

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer