recupereren verloren bestanden

6 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van karl
Bezoeker
Punten: 24

Recupereren verloren bestanden.

Heb per vergissing een harde schijf (400GB, vol met filmen) snelgeformatteerd, om er windows op te installeren; toen stelde ik mijn fout vast. Ik heb de installatie gestopt, maar...de schijf schijnt leeg, al mijn files verloren!

Is er een manier, een programma om die verloren files te recupereren ?

Met dank bij voorbaat.

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Probeer de FILE RECOVERY van http://www.pcinspector.de/Site...anguage=46

Groetjes

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van karl
Bezoeker

Heb het gedownload, moet het nog uitproberen.

Alvast hartelijk dank!

afbeelding van karl
Bezoeker

Het programma scant, maar vindt helaas geen bestand meer terug; het was evenwel het proberen waard.

Dank jullie voor de goede tip!

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Das raar... Heb je gewoon een quick format gedaan? Zou toch iets moeten vinden? Oppassen dat je niet de smart recovery downloade, maar wel de file recovery. Deze staan samen op de downloadpag en er maakten nog die fout ;)

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Partyzone
Bezoeker
Punten: 31

Ja ik denk dathet onmogelijk zal zijn een UNFORMAT uit te voeren.

even uitleg.

FORMAT wist niet de schijf maar schuift alle bits een plaats op alsof het lijkt dat de schijf leeg is.

wat doet UNFORMAT deze schuift de bits een plaats terug.

En nu komt het als ik goed gelezen heb was u al begonnen met de install van windows versie ?? waardoor er massas Bits zijn overschreven dus denk ik dat er geen redding meer is voor deze situatie ook de BOOT sector word overschreven bij de install waardoor die info voor UNFORMAT ook weg is.

--

Domme vragen zijn er niet.

afbeelding van karl
Bezoeker

De pc was inderdaad na het snelformatteren reeds aan de installatie van windows begonnen voor ik me er rekenschap van gaf dat ik op de verkeerde harde schijf aan het installeren was.
Nu vindt geen van de recuperatieprogramma's die ik geprobeerd heb, nog wat terug.

Eigen fout, ik heb geleerd er mee te leven.

Nogmaals dank voor de tips.

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer