NortonGhost fout geplaatst

3 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Gust Verheyen
Bezoeker
Punten: 3

Hallo,
enkele echte wizzkids bij jullie?
Stomme zaak, zoals meestal.
Vrijdagavond ganse avond bezig geweest met opkuisen harde schijf, en back-ups gemaakt. Harde schijf met 2 partities. Op partitie c:/ enkel windows en programmatuur - alle foto's, tekeningen en werkbestanden op d:/werkmap Backups weggeschreven op d:/werkmap Propertjes. Dan met NortonGhost een image gemaakt van c:/ . Halve nacht geduurd. En image geïnstalleerd op nieuwe harde schijf. Maar natuurlijk herstart vanaf DOS, Verkeerd schijfnummer, en image geïnstalleerd los over tekeningen, foto's en werkbestanden. Dus alles kwijt, ook backups.
Kunnen jullie hier nog iets aan verhelpen? Tegenwoordig kan je zelfs formateren ongedaan maken, maar ik heb nogal de indruk dat Norton Ghost eerst formatteert en dan pas de image plaatst. Ik heb die partitie/schijf wijselijk gerust gelaten.
Schijf ligt klaar, bel maar even: 0479/36.67.14
Bijvoorbaat bedankt voor hulp.
Gust Verheyen - W'lo

afbeelding van aomlives
Bezoeker
Punten: 971

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik heb al een aantal goede dingen gelezen over dit programma. Laat dit misschien eens los op de C schijf en kijk of er iets uit komt.

Veel geluk.

--

AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 8 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB

afbeelding van Gust Verheyen
Bezoeker
Punten: 3

Ik sprong van blijdschap van mijn stoel. "Recuva" gedownload en geprobeer: ongelooflijk, vond elke exel-, word-, jpeg-, pdf- en pps-files terug. Teruggezet op andere harddisk. Helaas: geen enkele te openen of leesbaar. Zeer jammer. Bij "Recuva" gaan zoeken naar eventuele specificaties maar niets te vinden. In elk geval bedankt voor de tip. Het programma zal in andere gevallen best behulpzaam kunnen zijn.
Bedankt, groetjes,
Gust Verheyen

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Met www.pcinspector.de (file recovery) heb ik ook goede ervaringen, maar meestal is het basis hetzelfde, dus verwacht ik hier geen wonderen meer... Schijf is overschreven met nieuwe data, en dit maakt de 'laag' eronder stuk.

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer