hallo.
als ik mijn pc wil afsluiten krijg ik steeds een scherm. (zie afbeelding)
Volgens mij is het een virus ofzo. maar dat waat ik niet. En mijn internet is ook heel erg sloom, was niet zo. wie kan mij helpen. Ik heb windows vista. Wie kan mij helpen?
| Bijlage | Grootte |
|---|---|
| fout.jpg | 32.44 KB |
Volgens Google zou dit programma een onderdeel van Vista moeten zijn. Wat het precies doet weet ik ook niet, ik vermoed dat het de gebruikers op je systeem beheerd.
Het kan natuurlijk ook een virus zijn. Want Google geeft ook virus, spyware en andere beestjes weer onder deze naam. Scan je systeem eens goed door en zie wat de scanners kunnen vangen.
ik heb AVG virusscanner maar die geeft geen virussun aan. en ik ben de enigste gebruiker van deze pc. en ik heb het sinds kort.
Hoi,
Zoek het bestand eens op de harde schijf(met de Windows zoekfunctie).
- Wat is het pad van deze executable
- Wanneer je er rechts op klikt + Eigenschappen vraagt, dan moet je eens kijken naar de gegvens van het bestand(Fabrikant, versie, ... )
Dit kan ons misschien meer vertellen over jouw bestand.
groeten,
Weazle
als ik dat doe komt er te staan 'geen zoekresultaten'
Kijk na onder takenbeheer of je Groupmanager.exe kan terugvinden.
Je kan het volledige pad (waar het bestand staat) terugvinden door een extra optie aan te vinken.
Kijk even op http://www.mydigitallife.info/2007/01/27/display-path-and-file-name-of-a... voor de volledige informatie hoe je path zichtbaar kan maken 
groeten,
Weazle
bij windows taakbeheer staat 'groupmanager'nu wel tussen maar wat moet ik daar mee doen?
Op basis van de link, kan je ook het pad vinden waar de executable staat.
Dan kan je hem terugvinden en meer informatie van opzoeken
Goeden dag..
Heb je toevallig Driver Magician Programa op je PC geinstaleert ?, ik heb het zelfde probleem sinds dat ik dat heb gedaan, en als op je op taakbeheer de groupmanager.exe met je rechtermuisknop erop klikt en dan eigenschappen bekijk geeft het aan dat het '' C:/Program Files/Driver Magician '' Aan als bestands locatie .. maar mischien is het een virus die onder anderre programmas kan schuilen? mischien een trojan ?, ik ga driver magician nu helemaal verwijderren kijken wat de resultaat word.
( Bij mij is het dan onder ''Driver Magician'' maar bij jou kan het wel door een ander geinstaleerde software komen, laat me het weten a.u.b
Groetjes
DarkForceX
Ik zag dat ik '' Driver Magician '' ( Dit is trouwens een Driver UpdateProgramma ), Had Verwijderd Van Me PC, Maar het bleek dus dat de map in C:/Program Files/Driver Magician/ nog bestond met de bestand van dit onderwerp groupmanager.exe, Heb het net volledig met de map erbij verwijderd pc opnieuw opgestart.. En Resultaat ..
, Geen Groupmanager.exe meer aanwezig
, ( Zal het ff herhalen ), In Taakbeheer klik je met RechterMuisKnop op groupmanager.exe / daarna op Eigenschappen / en dan opent een pagina ''achter'' taakbeheer pagina omdat taakbeheer altijd op voorgrond blijft, dus sluit taakbeheer af nadat je op eigenschappen van groupmanager.exe hebt geklikt !, en dan kijk je waar het bestand groepmanager.exe in zit en verwijder en start je pc opnieuw op !.
Is een lang verhaal maar een klein moeite 
Groetjes DarkForceX
haha toevallig wel. maar ik heb met taakbeheer opgezocht in welke map 'groupmanager'zat maar die zat bij mij in de game Farcry 2. ik heb het bestandje verwijderd.
Amai wat kleine software al niet kunnen aanrichten. Hopelijk is je probleem nu opgelost
.
Al vind ik het raar dat die groupmanager.exe in de map van Farcry 2 stond, ik het het spel ook en ik kan dat bestand daar niet aantreffen... Ach als dit probleem bij mij eens voorvalt weet ik tenminste waar ik moet zoeken
.
maar farcry 2 heb ik van een kamaraad geleend en die heeft hem gedownload. mischien komt het daardoor.
Maar je probleem is nu wel opgelost ?, mijn pc start nu sneller op als wat hij deed en internet is inderdaad ook sneller..
en ik denk dat het een domme trojan was ..
Groetjes
DarkForceX
nou mooi dat alles is opgelost.
Bedankt allemaal die hebben geholpen:P