hi
toen ik vanmorgen mijn laptop opgestart heb is alles normaal verlopen namelijk eerst de groene balk van vista en vervolgen dat hij mijn wachtwoord vraagt .
maar vervolgens als mijn windows open't krijg ik niets meer te zien behalve een venster van mijn documenten en verder niets .
ik heb in google naar een oplossing gezocht maar niets .
en als ik explorer.exe in typ in opdrachtenpomp komt alles maar als ik vervolgens mijn lap. aan en uit zet begint het opnieuw .
ps: de laptop is maar week oud
ja ik zie dat ik vergeten ben de model in te zetten het gaat om een:
acer aspire 6930G .
heb net mijn avast pro laten scannen en zo te zien zijn al mijn .exe files met de volgende virus besmet Win32:Vitro
in Google gezocht maar schoot er niet veel mee op .
Enige oplossing is formatteren en Windows opnieuw installeren.
Interessant virus 
Goed gevonden post Yannou.
wel probleem is opgelost .
ik meld hier ff hoe het moet voor als er andere dit tegen kommen.
1) volgens acer en veel andere mensen is avast de beste antivirussoftware ( heeft mij hier geholpen ) dus koop avast
2) laat je antivirussoftware alles verwijderen bij avast gebeurt dit in het systeem opstarten hierdoor ben je 100 % zeker bevrijd van het virus
3) maar nu omdat het virus .exe bestanden heeft aangetast moet je alles terug zetten via een back up
4) indien het virus het computer zo aantast dat het geen cd meer leest druk bij het opstarten linker alt + f10 zo herstelt Windows zich zelf maar ben je wel alles kwijt
en hier bij meld ik ook nog dat het om de volgende virusen gaat want ze zijn namelijk met zijn 2
*virus1= win32=junkpoly [cryp]
*virus2= win32:vitro
Interessant vanuit onze point of view als developers, maar als je ermee zit is het een nachtmerrievirus om er weer vanaf te geraken...
Aan de andere kant is het infecteren van alle exe's eigenlijk ook juist de zwakte van het virus, want daardoor heb je direct heel veel samples en kun je de bestanden met elkaar gaan vergelijken om uit te vissen hoe ze juist geïnfecteerd worden. Dat patroon zal waarschijnlijk wel overal ongeveer gelijk zijn, dus is het relatief eenvoudig om ze weer te desinfecteren eens je dat patroon hebt.