hallo ik heb een probleem met internet.
want als ik bijvoorbeeld naar google ga en typ iets in dan worden de plaatjes niet geladen
ik heb windows vista en internet explor 8
wie kan mij helpen
Meer informatie kan helpen 
Is dit alleen met plaatjes op Google of geldt dit ook voor afbeeldingen op andere sites?
Laden alle sites in het algemeen traag?
Als het alleen afbeeldingen zijn is het waarschijnlijk een instelling in Internet Explorer die voorkomt dat afbeeldingen worden geladen. Kijk eens bij Opties.
Dat gedrag is volstrekt normaal omdat bij het laden van een webpagina eerst de HTML wordt gedownload en daarna de embedded resources. Naarmate deze resources dan worden gedownload en beschikbaar komen zullen ze ingevuld worden in de pagina, maar afhankelijk van het aantal en de grootte kan dat -- vooral bij tragere internetverbindingen -- wel een tijdje in beslag nemen.
Als het probleem zich blijft voordoen dan kan upgraden naar een echte webbrowser wellicht helpen.
op bijna alle sites is het sloom met laden.ik heb het ook op sites waar veel plaatjes staan, maar ook op marktplaats en speurders.
kan iemand mij helpen
Misschien kan je internetverbinding gewoon niet snel genoeg afbeeldingen downloaden. Doe eens een snelheidstest and geef de resultaten door.
dit zijn de resultaten.
Hallo ik kom uit Nederland en heb precies hetzelfde probleem met IE8. In 90% van alle gevallen werkt IE8 prima maar bij sommige sites toont ie geen plaatjes of is het laden ervan dramatisch langzaam. Soms laadt ie maar 50% van het geheel. Ik dacht ook nog even aan poort 80.
Zo is www.helpmij.nl niet te zien in IE8. Of maar half. Als ik geluk heb toont ie hem wel. In IE7 heb ik deze problemen niet. Ik gebruik ook Vista 32 bit.
Aangezien ook ik geen andere browser wil, hoop ik dat er iemand met een echte oplossing komt want ik ben er al een paar weken mee bezig.
ik weet ook niet wat ik moet doen.
Volgens een Ict'er heeft het niets te maken met een poort. Wat ik wel vreemd vind dat lang niet iedereen hier last van heeft. Omdat helpmij vrij bekend is in Nederland zouden daar veel meer klachten moeten zijn. Helaas ben ik tot nog toe een van de weinige met jou.....maar ik blijf ook doorzoeken.
oke bedankt
Vermits het probleem zich niet voordoet met IE7 is het waarschijnlijk een bug in IE8. Enige oplossing is dus (tijdelijk) een goede browser te gebruiken of geduld te oefenen.
Blijkbaar bestaat er inderdaad dergelijk probleem.
voorbeeldpost : http://social.msdn.microsoft.com/forums/en-US/iewebdevelopment/thread/96...
Kijk even verder met de Google trefwoorden: IE8 images load
van die site word ik niet echt wijzer van.
Samengevat komt het er dus op neer dat wat ik in mijn vorige post al vermoedde dus klopt: het gaat hier om een bug, en aan de IE8 nieuwsgroep te zien zelfs een known issue.
Oplossing blijft dus dezelfde als diegene die ik eerder al voorstelde: upgraden naar een kwalitatief betere webbrowser.
Mee eens heb Micosoft nog gebeld en mijn internet provider KPN. Omdat bij mij XP wel werkt met IE8 en Vista niet ligt het niet aan de verbinding. Ook heb ik alle beveiligingsprogramma's verwijderd en IE8 erop gezet maar dat geeft ook geen soelaas.
Conclusie BUG in IE8 met Vista!
weet iemand nog een oplossing?
Vermits het over een bug gaat.. Zijn er niet veel mogelijkheden.
Je kan hopen dat iemand er een workaround voor kan vinden..
Je kan wachten op een update van Microsoft..
Je kan overschakelen van browser..
groeten,
Weazle
o oke.
bedankt
Of je kan Visual C++ Express Edition downloaden en zelf de fouten opsporen. In IE zitten meer bugs als er grassprietjes in een wei staan dus moeilijk kan het niet zijn om er wat te vinden
ik heb VISUAL C geinstaleerd maar ik snap heb programma niet
IPv6 is zelfs 10 jaar nadat de standaard is vast gelegd lang nog niet overal geïmplementeerd. Als je router dus IPv6 ondersteunt maar de rest van het netwerk waarmee je verbinding maakt met internet niet, dan is IPv6 dus niet beschikbaar voor internetverbinding maar wel tussen computers onderling die IPv6 wel ondersteunen (en dus lokaal).
Visual C++ was trouwens maar bedoeld als sarcastische opmerking, ik hoopte dat het emoticon dat duidelijk zou maken... Visual C++ is desalniettemin een zeer handige IDE, maar zonder de IE source code kan je niet gaan debuggen... En de IE source code werd vooralsnog niet vrijgegeven, de IE programmeurs willen zich natuurlijk liever niet belachelijk maken
ik heb nu weer internet explorer 7 maar die werkt niet veel beter als internet explorer 8.
Dat had ik je al van in het begin gezegd, en dat was de reden waarom ik aanraadde om Firefox te installeren in de plaats.
Zolang je met IE blijft prutsen -- ongeacht welke versie -- zal dit topic blijven aanslepen...
Dat had ik je al van in het begin gezegd, en dat was de reden waarom ik aanraadde om Firefox te installeren in de plaats.
Zolang je met IE blijft prutsen -- ongeacht welke versie -- zal dit topic blijven aanslepen...
Indien hij geen voorkeur heeft voor Firefox, kan hij ook altijd Opera uitproberen.
Zelf in het verleden nog gebruikt en zeer tevreden over. Andere alternatieven zijn Avant, Maxthon, Netscape, Safari, ...
Communitybase-gewijs zou ik wel opteren voor een Mozilla-product zoals Firefox.
De oplossing voor langzame windows internet explorer 8 staat op de website met de volgende link. Het werkt fantastisch!
http://www.compucated.be/vista...xplorer-8/
succes