malware doctor

1 antwoord [Laatste bericht]
afbeelding van villa8608
Bezoeker
Punten: 1

Sinds enkele dagen doet mn pc plots heel raar... hij zegt mij steeds in een ballonnetje dat ik een ongeregistreerde versie van MALWARE DOCTOR gebruik en dat het mij aangeraden is dat ik deze best registreer om de geinfecteerde bestanden te kunnen verhelpen... eveneens verschijnt er slag om keer een scherm waarop deze geinfecteerde bestanden te zien zien..
Ook loopt mn pc regelmatig vast en als ik "google" op iets, kom ik geheid op een COMMON SENSE SEARCH pagina terecht... :(
Heb ondertussen een Hijack scanneke gemaakt een deze in bijlage gestoken... Hopelijk weten jullie er iets op want bij jullie collega's van pc helpforum.be kwam deze na één dag alweer terug !! :((

Grts,

Villa8608

BijlageGrootte
hijackthis_25_05.txt5.16 KB
afbeelding van Destiser
Bezoeker
Punten: 562

malware doctor deinstalleren (de naam zegt het zelf: het is malware) is alvast de eerste stap imo.

Je hebt te veel beveiligingssoftware, ik stel voor dat je volgende deinstalleert:

AVG8
Spyware doctor
Errorfix (lijkt me zeer luguber programmatje)

als ze gedeinstalleert zijn, update dan uw avast en laat hem scannen. Indien hij niks vind of geen oplossing biedt download dan http://download.comodo.com/cis/download/setups/CIS_Setup_3.9.95478.509_X... en deinstalleer avast en installeer deze (comodo -> bij setup vinkje voor toolbar afvinken) en laat deze na de installatie eens scannen. Voordeel van comodo is dat er ook een firewall bijzit!

één gouden tip: installeer enkel 1 beveiligingssoftwarepakket waar alles inzit. Meeste antivirussen bevatten antimalware detectie, dus extra malware detectiesoftware is eigenlijk niet nodig. (en is ook gevaarlijk want meeste 'antimalware'software is zelf malware)

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer