Geachte,
ik heb een vraag, hoe kan ik zien wat ik allemaal gedaan heb op mijn compute?? geschidenis wil ik lezen wat ik allemaal geschreven heb ofzo?? kunt u daarvorr mij helpen a.u.b.
Alvast bedant
grotjes
reactie
"Wat ik allemaal geschreven heb": Bedoel je een logboek of gewoon de geschiedenis van geopende bestanden of bekeken webpagina's?
Gelieve uw vraag nog te verduidelijken, aub!
logboek en de geschiedenis van geopende bestanden en ook degene die ik op msn geschreven heb? kunnen die andere gebruikers lezen wat ik geschreven heb? Maar ik heb geen plus messenger! en als ik naar mijn documenten ga voor gesprekken enzo.. vind ik niks en ik heb geen keylogger op mijn computer, kunnen die andere gebruikers mijn codes zien?
Voor de MSN-geschiedenis is dat afhankelijk van de instellingen in Messenger. Ik dacht dat zoiets standaard uitgevinkt staat. Het is dus niet mogelijk voor andere om jouw gespreksgeschiedenis te bekijken (tenzij de personen waartegen je sprak wel hun geschiedenis hebben opgeslagen). Als er niks terug te vinden is Mijn Documenten en de kans op een keylogger klein is (indien je een deftig beveiligingspakket hebt) dan zie ik niet direct een probleem.
Windows heeft zelf ook een logboek, maar dat bevat voor systeemfouten en meldingen. Ik vermoed dat je daar weinig mee bent.