branden

5 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van petercorsten
Bezoeker
Punten: 5

ik wil graag branden.ik download rar bestanden,heb winrar ,ook alles uitgepakt,maar weet niet hoe ik dan verder moet,kan mij alstublieft iemand helpen,bvd p.corsten

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718
--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

Bezoeker

Hartelijk dank voor uw reactie,maar mijn probleem is,na het uitpakken van rar bestanden krijg ik een hele rij bestanden te zien,als ik ze allemaal selecteer,en brand krijg ik niks,is hier een speciaal trucje voor,of brandprog dat speciaal rar bestanden brand,bvd

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Wat wil je precies branden?? Geef dan toch es info mee over wat het gaat en wat je wilt bereiken...
En gelieve gewoon onderaan te antwoorden ipv nieuwe topic te starten :)

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

Bezoeker

goedemorgen,hoe krijg ik rar bestanden op een dvd gebrand?deze worden uitgepakt,maar dan?moet ik alle bestanden selecteren,en dan branden,dan speelt hij niet af op mijn pc,bvd

afbeelding van DickBrewer
Moderator
Punten: 1633
Moderator opmerking:
We hebben meer informatie nodig om u verder te helpen met het probleem. Gelieve zo duidelijk mogelijk te zijn: Wat is de inhoud/extensie van de bestanden in de rar-archieven?
--

"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer