help BSoD

1 antwoord [Laatste bericht]
afbeelding van jarin
Bezoeker
Punten: 1

Hallo allemaal, dit si mijn eerste post op dit forum, dus het kan zijn dat er al ergens een oplossing staat, maar dat is me dus nog niet opgevallen.

Ik post, omdat ik op mijn andere computer een blue screen of death krijg. Ik weet hoe je er omheen kan komen, mar het probleem is, is dat wanneer windows opstart, dat ik meteen na het inloggen een bsod krijg voor ongeveer 0.5 sec, en darna start de computer zichself op, en herhalt het proces, doordat ik maar een account heb.

Is er iemand die een oplossing heeft voor me, of mij kan vertellen hoe ik windows opstart mudos can veranderen, nog voor dat ik bij inloggen kom ? Ik heb hier een beetje haast bij, want hier staaan alle bestanden voor school al op, en die heb ik zsm nodig.

ik gebruik windows xp, mar ik heb nog geen tijd gehad om een virusscanner te installeren, het kan dus ook een virus zijn.

Alvast bedankt

afbeelding van DickBrewer
Moderator
Punten: 1633

Bekijk eens deze handleiding specifiek voor Blue-Screens. Misschien zet het je op weg tot de oplossing: http://www.pcwereld.be/blog/ec...-doen-bsod

Veel succes en indien je iets niet begrijpt, laat gerust iets weten.

--

"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer