Inloggen met EID

5 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Hoi,

Ik zoek maar kan niet vinden...
Een systeem die toelaat om aan te melden op de pc met een elektronisch identiteitskaart.
Ik stoot op Safeboot, maar dit is overgenomen door McAfee, maar kan geen opvolgend product vinden...
Dan vond ik cerbalon, die volgens Microsoft het systeem was, maar ook dit is overgenomen door Sophos.. Ook daar kan ik niets meer vinden.
Heeft iemand ervaring ermee of enig aanwijziging?

Bedankt!

PS: Os: Vista en XP

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Esparoba2
Bezoeker
Punten: 282

Op de forum van 9Lives vond ik dit programma. Dit werkt ondermeer met SIM kaartjes, USB sticks en andere hardware. Het nadeel is wel dat het $50 kost.

--

Aarzel niet om me er op te wijzen als ik iets fout zeg. Ik moet nog veel leren :p.

-Specs-
Intel Q6600 @ 3.9Ghz :-D
Asus P5Q-PRO
4GB Corsair XMS2
2x Sapphire HD 3850 1GB Edition in CrossfireX
2x WD 500GB @ RAID0
Recom Power Engine 600W

afbeelding van Weazle
Beheerder
Punten: 10099

Ik heb zelf ook eens gezocht en kwam op hetzelfde spoor terecht.

Ik vrees dat je het bedrijf eens moet contacteren om iets te weten te komen..

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

afbeelding van Mibe
Beheerder

Ik denk het ook, want ik lees dat het een specifieke Smartcard moet zijn, dus geen EID of dergelijke. Toch bedankt al voor het meezoeken!

Raar dat de vorige versies opgeslokt zijn door beveilingsfirma's en verder niet meer aan gewerkt wordt...

--

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van FlorH
Bezoeker
Punten: 746

Foto: http://picasaweb.google.com/lh/photo/qEt0d9-8o4iqafhub4dQUA?authkey=Gv1s...

Op mijn werk hebben ze het, maar vraag me niet hoe ze het doen!

afbeelding van Mibe
Beheerder

Dit scherm is normaal, van het moment je een kaartlezer hebt aangesloten. Maar daarom werkt het nog niet met Eid :)

--

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer