Systeem bevriest

2 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Maxio
Bezoeker
Punten: 1

Hallo allemaal,

Mijn probleem is als volgt: 2 weken geleden bevroor mijn systeem terwijl ik World of Warcraft aan het spelen was. Een week later gebeurde het weer. De bevriezigen kwamen steeds vaker en uiteindelijk bevroor het systeem gelijk als ik inlogde op mijn account (Ik gebruik Vista). Veilige modus werkte echter nog wel en ik heb mijn hele computer geherinstalleert. Daarna kreeg ik geen bevriezingen meer bij het inloggen en dacht ik dat het weg was. Het tegendeel bleek echter: Als ik een spel opstarte of een filmpje in fulscreem wilde bekijken kreeg ik weer de zelfde bevriezing. Als de bevriezing is opgetreden gaat echter de muziek op de achtergrond gewoon door, dus ik vermoed dat het aan mijn grafische kaart of mijn beeldscherm ligt.
Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/hardware/...riest.html
Ik heb nu alles geprobeerd: Herinstalleren, drivers updaten, alles weggooien, virusscannen etc.
Dus ik vraag me af of jullie een oplossing zouden kunnen bieden.

Mijn specs zijn als volgt:
Fabrikant: Dell
Processor: Intel core 2 duo CPU E8400 @ 3.00 GHZ
Grafische kaart: Nvidia Geforce 8800GT
Ram geheugen: 4.00 GB
Monitor: Samsung syncmaster 206BW
32 bit Vista.

Alvast bedankt :)

afbeelding van Esparoba2
Bezoeker
Punten: 282

Heb je ook al eens achter spyware gescant? Virussen zijn soms niet de enige boosdoeners ;)

--

Aarzel niet om me er op te wijzen als ik iets fout zeg. Ik moet nog veel leren :p.

-Specs-
Intel Q6600 @ 3.9Ghz :-D
Asus P5Q-PRO
4GB Corsair XMS2
2x Sapphire HD 3850 1GB Edition in CrossfireX
2x WD 500GB @ RAID0
Recom Power Engine 600W

afbeelding van aomlives
Bezoeker
Punten: 977

Yo

Sorry om je topic te verstoren maar een tijdje geleden had ik een gelijkaardig probleem:

http://www.pcwereld.be/forum/algemeen/hardware/7636-pc-loopt-op-zelfde-m...

Ik had toen eerst de pc vanbinnen uitgekuist en daarna ook geformatteerd. Na het formatteren geen problemen meer. Nu zit ik echter terug met exact hetzelfde probleem. Mijn pc valt nu echt bijna direct uit na opstarten of na een paar seconden of minuten in Windows of Ubuntu.

Ik heb weer een memtest gedaan, geen errors gevonden.

Dit om te zeggen dat het dus waarschijnlijk niet aan virussen of spyware zal liggen maar een of andere hardwarefout. Ik heb nu geen tijd om mijn pc open te gooien maar ik zal dit onderwerp wel volgen misschien komen er interessante tips voorbij :)

--

AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 8 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer