Muziekprogramma voetbalstadion

7 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van appel_flap
Bezoeker
Punten: 5

Hallo,

Ik zoek een GRATIS, downloadbaar programma waarbij je elke song kan afspelen alsof je in een groote disco of een voetbalstadion zit. Dat er zo een echte galm inzit;

ps : is er iemand die bluefire megacoaster in europapark gedaan heeft. En ies er iemand die het alarm voor de lancering in die achtbaan kan downloaden en doorgeven

afbeelding van Esparoba2
Bezoeker
Punten: 282

Ik weet dat de Realtek HD Audio Manager zulke 'profielen' heeft. Enkel is dit een driver voor geluidshardware, als je moederbord geen Realtek geluidchip heeft zal dit niet werken.

--

Aarzel niet om me er op te wijzen als ik iets fout zeg. Ik moet nog veel leren :p.

-Specs-
Intel Q6600 @ 3.9Ghz :-D
Asus P5Q-PRO
4GB Corsair XMS2
2x Sapphire HD 3850 1GB Edition in CrossfireX
2x WD 500GB @ RAID0
Recom Power Engine 600W

afbeelding van Yannou
Bezoeker
Punten: 1301

Als je enkel songs wil afspelen met zulke geluidseffecten dan kan je dit doen door een gepaste player te zoeken die dit ondersteunt. Wil je alle geluid zo afspelen, dan zul je het moeten bewerken tussen het OS en de hardware, m.a.w via een aanpassing in de audio driver zoals Esparoba al aanhaalde.

Voor dat alarm kan je best eens kijken op deze link: http://video.google.com/videosearch?oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q...
Na enkele clicks heb ik het daar gevonden. Je kan ook altijd eens kijken in de rommelbak van het internet, ook youtube genoemd.

Bezoeker

Ik weet wel dat het daar op staat , dat alarm, maar hoe kan ik dat bestand beknippen zodat ik enkel het alarm heb een een goede kwaliteit

ivbm dat programma voor muziek. Kent iemand een naam??

afbeelding van Yannou
Bezoeker
Punten: 1301

Dat geluidsfragment kan je knippen met Audacity, en opslaan in een bestandsformaat naar keuze zoals mp3.

Van muziekprogramma's ken ik niet zoveel, maar als ik me niet vergis ondersteunt Winamp plugins die zulke profielen implementeren. Zelf heb ik er echter nooit gebruik van gemaakt.

Bezoeker

Ik ben niet zo goed met knipdinges. Kan iemand dat doen voor mij en dan doorsturen via mail of dit forum.

afbeelding van Weazle
Beheerder
Punten: 10099

Dat lijkt me net een stap te ver.

Je kan altijd de helpfunctie nalezen :)
http://audacity.sourceforge.ne...anual-1.2/

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

afbeelding van Thieukeuh
Bezoeker
Punten: 129
Yannou schreef:
Je kan ook altijd eens kijken in de rommelbak van het internet, ook youtube genoemd.

Hahaha die vind ik echt goed gevonden!! ;) :P

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer