Windows XP ipv Windows Vista

2 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van papichulos
Bezoeker
Punten: 2

Ik heb Windows Vista op mijn laptop, maar mijn laptop is traag, ik hoor dat ik liever XP er op kan zetten, kan iemand mijn vertellen, waar in Gratis Windows XP kan downloaden

afbeelding van aomlives
Bezoeker
Punten: 977

Alleen de zon schijnt gratis.

Citeer:
Het vragen naar of aanbieden van producten die illegaal zijn is niet toegelaten. Hieronder vallen onder andere warez, cracks, virus generatoren, mailbombers,..

komt uit de PcWereld richtlijnen

--

AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 8 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB

afbeelding van balloo1963
Bezoeker
Punten: 10

Gratis, je zal het niet gauw vinden tenzij met allerlei kopietjes van dubieuze oorsprong. Voor de minste problemen kan je best een oem-versie aanschaffen. Het kost je wel wat centen maar dan heb je een legale versie waarmee je alle updates netjes binnekrijgt zodat je geen gedoe krijgt met genuine identification bij het minste dat je ergens iets van het net gaat afhalen.Als ik zo de specificaties van jouw laptop bekijk zou ik zelfs overwegen om er Windows 7 op te zetten. Volgens mij kan dit voor jouw machine geen enkel probleem opleveren, ik draai zelfs windows 7 op een PentiumIV-pc met een 2,4processor met 1,5gb intern geheugen en 256mb videogeheugen en dat ding draait toch ook lekker hoewel die al 8jaar is geworden ondertussen. Als je hierover in twijfel ligt kan je best even het bestand van de Windows-site afhalen zodat je kan kijken of je toestel wel geschikt is en indien niet welke aanpassingnen er meoten gebeuren.

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer