Hallo
Zijn er onder jullie die mij kunnen helpen met een goeie "email notifier", dus maw.
een programma die verschillende emailaccounts kan gaan lezen?
( zoals hotmail, gmail, pop3)
Zodanig moet je niets steeds inloggen op die website om te zien als er emails zijn binnengekomen.
Ik werkte vroeger met het gratis programma pop peeper, maar momenteel moet ik steeds na 3 of 4 dage het programma terug her-installeren, mijn emailadressen zijn gewoon steeds verdwenen.
Hartelijke dank hiervoor.
Iemand heeft mij ooit eprompter aangeraden.
Ik heb het zelf nog nooit uitgeprobeerd, maar misschien kan je het eens testen 
groeten,
Weazle
Ik denk dat er weinig (gratis) programma's zullen zijn die zowel hotmail, gmail en pop3 kunnen controleren. Wat had je daarentegen gedacht van e-mailintegratie/notificatie in je browser?
Opera ondersteunt out of the box GMail (imap) en pop accounts. Je krijgt dan een melding van zodra er nieuwe mail is (ook via een icoontje in het systeemvak). Hotmail wordt wel niet ondersteund spijtig genoeg voor zover ik weet.
Bij Firefox zijn er verscheidene plug-ins, zoals GMail notifier etc (zelf nog ooit gebruikt) en ik zie dat er ook plugins beschikbaar zijn voor pop3 en Hotmail. Waarschijnlijk is er zelfs één die ze alle drie combineert. Als je browser vaak open staat is dit misschien een oplossing?
Thunderbird ondersteunt toch de meeste e-mailprotocollen, waaronder degene die je daar aanhaalt? En een notifier is standaard in Thunderbird ingebouwd.
Groetjes