Geluid.

3 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Kimz
Bezoeker
Punten: 3

Mijn oude harde schijf doet het niet meer dus sinds kort heeft mijn vader er een nieuwe harde schijf in gedaan (in mijn laptop), die hebben wel al zo'n jaar. Alleen nu doet me geluid het niet. Mijn vader zegt dat het een software fout is, weten jullie misschien wat ik er aan kan doen? Want als ik naar mijn geluid ga kan ik niks veranderen. Alles is zeg maar een beetje doorzichtig geworden. Omdat die dus geen geluids apparaat kan vinden.

Alvast bedankt.

afbeelding van aomlives
Bezoeker
Punten: 971

Waarschijnlijk heb je inderdaad nieuwe drivers nodig. Deze zijn normaal gezien te downloaden op de site van de fabrikant van de laptop. Wie zoekt die vindt :)

Of post het model en wij nemen wel even een kijkje.

--

AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 8 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB

afbeelding van Kimz
Bezoeker
Punten: 3

Ik heb een Acer 5100. Had op acer.nl gekeken alleen waar moet ik het opslaan en uitpakken zodat het werkt? Want mijn ingebouwde webcam doet het trouwens ook niet.

afbeelding van Bontevogel
Bezoeker
Punten: 132

Hier kan je de juiste driver zoeken. http://support.acer-euro.com/d..._5100.html

Maak even een directory aan in de " mijn documenten " root met de naam Acer, daar plaats je dan de zipfiles.

--

ASUS M3N78 PRO moederbord/ AMD Athlon 64 X2 dualcore 5600+/ ASUS EN7300GT Videokaart/ memory 4 Gig/ 3 Tft schermen van Medion.

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer