ontbreken van afbeeldingen

afbeelding van Bernard 49
Posten: 283
Op chat: Nee

Ik werk met IE 8.
op sommige sites zijn er foto's zichtbaar en op dezelfde pagina zijn er onzichtbare foto's (gemerkt met een kruisje). Hoe kan ik dit terug goed maken aub?

--

Nooit te oud om te leren.

afbeelding van aomlives
Posten: 335

Als ik mij niet vergis betekent zo'n kruisje vaak dat daar normaal een foto zou moeten staan, maar de foto zelf niet kan gevonden worden. Maw een probleem met de site zelf. Tenzij het een veelvoorkomend en terugkerend probleem is (bv ook bij een image search met Google)?

--

AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 4 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB

afbeelding van Bernard 49
Posten: 283
aomlives schreef:
Als ik mij niet vergis betekent zo'n kruisje vaak dat daar normaal een foto zou moeten staan, maar de foto zelf niet kan gevonden worden. Maw een probleem met de site zelf. Tenzij het een veelvoorkomend en terugkerend probleem is (bv ook bij een image search met Google)?

Dit is een probleem die zich niet op alle sites voordoet. Op dezelfde site kan het gebeuren dat er enkele foto's ontbreken; zoals bijvoorbeeld op deze pagina waar ik nu aan het typen ben. Ik zie jou foto, maar volledig links bovenaan staat "PcWereld.be - de kortste weg van probleem naar oplossing" met ervoor een hokje met een rood kruisje. Ook als ik sommige mailtjes open kan het zijn dat er ook bepaalde foto's niet zichtbaar zijn.
In de lijst van al mijn emailen in Gmail zie ik ook die paperclip van een bijlage niet meer.
Iedere maand laat ik Ccleaner en Wise Registry Cleaner werken en heb daar nog nooit problemen mee gehad. Zou dit nu wel voor problemen gezorgd hebben? Zoja, hoe zou ik dit euvel kunnen oplossen? Moet ik misschien iets wijzigen in "optie's" van Outlook of Internet?
Dank bij voorbaad.

--

Nooit te oud om te leren.