Hotmail probleem

2 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Pagigoli
Bezoeker
Punten: 58

Betreft: hotmail problemen.

Reeds enige tijd ondervind ik dat er op regelmatige momenten een mail naar mij gestuurd wordt, op mijn hotmail –adres, en dat de afzender mezelf is. Daarna wordt deze (commerciële) mail dan doorgestuurd naar mijn contactadressen. Zonder dat er melding van gemaakt wordt in de rubriek “verzonden”.
Ik heb dan (dacht ik) de grote middelen gebruikt: mijn contact adressen verwijderd, ook in outlook express. Zo dacht ik dan toch geen boodschap meer ongewild kon doorsturen. Ik heb messenger verwijderd, en ik wou daarna mijn hotmail inactief maken. Maar dat lukt me niet: hij wordt inactief als je er een tijdje geen gebruik meer van maakt, maar als er twee of drie keer per maand iemand of iets ongewild gebruik van maakt, dan slaag ik daar nooit in.
In de toepassingen waar ik mijn hotmail-adres gebruikte (facebook, skype…) heb ik die gewijzigd. Ik wou zo weinig mogelijk nog iets te maken hebben met hotmail en heel die Live mail (die ik ook verwijderd heb uit ”software” – tevergeefs- en uit “program files”)

Als ik kijk naar de website identiteit bij de zogezegd naar mezelf gestuurde mail door mezelf lees ik: by148w.bay148.mail.live.com.
En als ik broninfo opzoek, krijg ik voor mij niet te begrijpen 21 bladzijden.
Ik scan elke zondag mijn computer volledig, soms doe ik het nog eesn met een andere scan online, ik gebruik adaware, ashampoo win optimizer 2010, en soms CCleaner – dit alles om toch maar van die vervelende (vooral voor mijn contacten) mails verlost te zijn. Tevergeefs…..

Wat is er hier aan de hand? Is er iets in het register van mijn pc ingeslopen ?

Heeft er nog iemand zoiets voorgehad en hoe opgelost?

afbeelding van DickBrewer
Moderator
Punten: 1633

Ik zie het nergens staan, maar heb je al eens het wachtwoord van je e-mailaccount gewijzigd?

--

"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."

afbeelding van Pagigoli
Bezoeker
Punten: 58

Mijn wachtwoord wijzigen? zal eens proberen. Bedankt

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer