compatibaliteitsupdate windows vista

3 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van pietervz1
Bezoeker
Punten: 5

hallo allemaal,

ik wilde laatst een update voor windows vista 32 bit sp2 uitvoeren. Toen ik dat deed vroeg de computer een aantal keer toestemming en deed verder niks. Daarna probeerde ik het nog een keer en toen zij hij "de update geldt niet voor uw systeem" ik heb al in de lijst met updates gekeken maar daar staat hij niet in. betekent dit dat hij fout geïnstalleerd is?
Ik had de update nodig voor een paar problemen met een pc game (FSX).

hier nog even de link:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=618E24C1-8731-4...

afbeelding van DickBrewer
Moderator
Punten: 1633

Kun je iets meer vertellen over je computer (processor, moederbord, en andere hardware)?
Misschien ook eens het Engelstalige artikel doornemen (van de Knowledge Base): http://support.microsoft.com/kb/935280

Indien de update niet in de lijst staat, is de patch vermoedelijk niet voor jouw pc bedoeld.

--

"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."

afbeelding van pietervz1
Bezoeker

Acer aspire X1700 2,5 ghz 4GB RAM windows vista 32 bit sp2 (dit is de comp van mijn vader, ik ben nog maar 14)

er was iemand die beval systeemherstel aan en daarna opnieuw proberen te instaleren, licht het nou aan mij of is het onmogelijk voor die update om te denken dat hij al is geïnstaleerd als het nummer niet in de programmalijst voorkomt.

systeemherstel durf ik niet want het is een computer van mijn vader (hij weet nog niet eens over het probleem) en ik heb gister net avg free 9.0 geïnstalleerd

P.S. ik ga vanaf 9 juli 3 weken op vakantie dus dan antwoord ik waarschijnlijk niet

HELP!!!

afbeelding van pietervz1
Bezoeker

de update werkte ook niet op de laptop van mijn zus (ik kreeg dezelfde melding) dus...

ik pak het over 3 weken wel weer op tenzij ik op vakantie WI-FI heb.

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer