IE8 error: Deze website wordt niet door Internet Explorer hersteld , omdat er een blijvend probleem is met de website.

Geen reacties
afbeelding van Stieven76
Bezoeker
Punten: 125

Hi all,

Soms krijgen we klachten van mensen die problemen hebben met onze site (www.extrafilm.be).
Ze krijgen dan de volgende error te zien:
"U kunt niet teruggaan naar Extrafilm.be
Deze website wordt niet door Internet Explorer hersteld , omdat er een blijvend probleem is met de website."

Ik kan de fout echter niet reproduceren, niet op mijn werk pc, niet op de pc's van mijn collega's, niet thuis... Iemand een idee hoe dit te verhelpen? De enigste mogelijke oplossing die ik al gevonden heb op het net die blijkbaar werkt is om IE8 te verwijderen en eventueel opnieuw te installeren.
De error heeft niets met onze website te maken aangezien er maar enkele mensen deze fout krijgen. Via Google heb ik ook gevonden dat andere mensen deze fout op verschillende andere sites kregen.

Kan er me iemand misschien zeggen wat de juiste Engelse vertaling is van deze foutmelding? Misschien heb ik meer geluk om iets te vinden in het Engels, maar dan heb ik de exacte foutmelding nodig.

Grts,
Stieven

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer