Als ik een mail schrijf heb ik steeds een lettertype van een bepaalde grootte alsook een bepaald lettertype. Dit staat standaard ingesteld. nu zou ik een ander lettertype en grootte willen instellen als standaard. Kan dit?
Hangt er (uiteraard) vanaf hoe (programma, webinterface,...) die mail getypt wordt.
Zeg mij nu niet dat je nog niet weet dat zo'n info er altijd moet bijvermeld worden
Zeg mij nu niet dat je nog niet weet dat zo'n info er altijd moet bijvermeld worden
Och, sorry hoor, dit wist ik wel, maar je moet ook weten dat we vrijdag zijn hé; dit is het einde van de week en dan zijn we hééél vermoeiend (grapje).
Ja, ik moest gezegd hebben dat het met Hotmail was.
Nopg een prettige avond.
Ik denk er nu plots aan: het staat toch aangeduid bij de titel?
In de titel staat de naam van een dienst, meer bepaald een maildienst. Met die dienst kun je mails versturen. De mails typen moet natuurlijk wel binnen een bepaalde omgeving gebeuren. Dit kan bijvoorbeeld via de site, hotmail.com. Of via Windows Mail onder Windows 7. Of Outlook Express onder oudere Windows versies.
Logisch toch?
In de titel staat de naam van een dienst, meer bepaald een maildienst. Met die dienst kun je mails versturen. De mails typen moet natuurlijk wel binnen een bepaalde omgeving gebeuren. Dit kan bijvoorbeeld via de site, hotmail.com. Of via Windows Mail onder Windows 7. Of Outlook Express onder oudere Windows versies.
Logisch toch?
Mischien heb ik mijn vraag niet duidelijk gesteld.
Het gaat over Hotmail.
Als men een nieuwe mail aanmaakt staat het op een bepaalde grootte van letter en een bepaald lettertype;
Kan die standaard gewijzigd worden?
Je snapt toch dat Hotmail niets zegt/betekent? Het is een gratis e-maildienst die bestaat op internet.
HOE wordt die nieuwe mail (verstuurd via Hotmail) aangemaakt?
Dat is de relevante vraag die beantwoord dient te worden. Ik snap niet hoe je dat niet uit mijn vorige post hebt kunnen opmaken?
Als het via de website gebeurt van Hotmail, vermoed ik dat zoiets gewoon bij de instellingen kan aangepast worden (zo is het toch ook bij Gmail en anderen). Indien je een programma zoals Outlook of Thunderbird gebruikt, moet je ook de instellingen raadplegen om lettertype aan te passen.
Ik zie toch nergens nergens iets staan om in te stellen.
HOE wordt die nieuwe mail (verstuurd via Hotmail) aangemaakt?
Dat is de relevante vraag die beantwoord dient te worden. Ik snap niet hoe je dat niet uit mijn vorige post hebt kunnen opmaken?
Nu gaat het mijn petje te boven hor. Nu ben je wel totaal onbegrijpbaar.
Je hoeft me niet meer te helpen.
Ik zoek wel een ander forum waar ik zal geholpen worden.
Ik zie toch nergens nergens iets staan om in te stellen.
Het heeft mij vijf seconden gekost om in Google een antwoord te vinden. "Change Font Size in Hotmail"