De filter die normaal aanwezig is in Windows Live Mail werkt volgens mij totaal niet, want per dag zitten er wel een paar 100 in mijn postvak in. Hoe dit komt, weet ik niet.
Op het tabblad "beveiligingsopties" heb ik bij "opties" "hoog" aangestipt en de twee onderste aangevinkt en toch komen alle spamberichten terrecht in postvak in. Ik zou die volledig willen verwijderd hebben.
Wat zou de aanleiding zijn van die vele spam? Op mijn Gmail heb ik amper 1 per dag.
Beleefde groeten.
Ik wou nog iets vragen;
Indien ik een ander mail adres aanmaak, zou dit helpen?
Dit komt vermoedelijk doordat dit e-mailadres waarschijnlijk ergens al dan niet tijdelijk open en bloot op internet heeft gestaan, waarna dit is opgepikt door spambots.
Bijgevolg zal het dus waarschijnlijk wel helpen om een nieuw adres aan te maken, weliswaar indien bovenstaande situatie zich niet meer voordoet.
Ik ben eens naar "mijn telenet.be" geweest en heb daar de taak gegeven aan die spamfilter om meteen alle spam te verwijderen. Zou dit ook een goede oplossing zijn?
Neen, want die spamfilter werkt alleen voor @telenet adressen, en dus niet voor Hotmail, GMail,...
Ok, bedankt Aomilives.