toetsenbord probleem

3 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van DimitriDK
Bezoeker
Punten: 1

sinds enige tijd heb ik een probleem met mijn toetsenbord. ik heb een samsung R610-AS06 laptop waarop standaard windows vista home premium 32bit (NL) staat geinstalleerd. ik heb nu net windows 7 pro 64bit (EN) er naast geinstalleerd. na de installatie werkte alles normaal, tot na enkele weken een probleem met mijn toetsenbord opdook. als ik een " t " typ verschijnt er " t' ", typ ik " y ", dan verschijnt er " yè ", druk ik op de pijltjestoets naar links dan springt mijn cursor naar het begin van het vorige woord.

Ik heb mijn toetsenbord instelling ingesteld op " English (US) - Belgian (period) ". Windows is engels, en mijn toetsenbord is azerty.

Het gekke is ook dat ik dit probleem niet heb met mijn extern toetsenbord. als ik opstart in de originele vista heb ik hetzelfde probleem, zelfs in veilige modus en als ik in het bios navigeer merk ik dat mijn pijltjestoets naar links de verkeerde functie uitvoert.

Ik heb al met samsung support gebeld en gemaild, maar die kunnen of willen geen oplossing geven, het ligt aan windows zeggen zei... ook via google vind ik niets dat werkt. ik heb mijn pc ook al laten nakijken in mijn lokale pc winkel. zei hebben een restore gedaan, dan staat er enkel nog windows vista op en werkt alles normaal. maar omdat ik windows 7 64bit (EN) had gekocht heb ik die ook weer geinstalleerd. en kreeg ik weer dit probleem.

iemand die mij kan helpen???

afbeelding van metalhead.for.life
Bezoeker
Punten: 40

dat is waarschijnlijk omdat u een 64-bit systeem op een 32-bit systeem pc hebt geïnstalleerd. En als u dat negeert kan dat zulke gevolgen geven.

als u een back-op hebt van de begintoestand van de laptop, kunt u gewoon de back-up instellen en zal u gewoon terug windows vista 32-bit hebben.

maar die versie van windows 7 hebt u die gekocht in de winkel of gedownload op torrent site of een kopie van de originele installatie DVD?

afbeelding van aomlives
Bezoeker
Punten: 977
metalhead.for.life schreef:
dat is waarschijnlijk omdat u een 64-bit systeem op een 32-bit systeem pc hebt geïnstalleerd. En als u dat negeert kan dat zulke gevolgen geven.

Niet dus.

Daarentegen kan het misschien eventueel wel liggen aan een besmette illegale versie, hoewel dat al zéér exotisch zou zijn.

Mijn eerste gedachte is dat misschien gewoon de functiemodus van het toetsenbord gelocked is ofzo? Dus zoiets

maar dan onder vorm van een Locktoets?

Geef anders ook eens een gedetailleerde beschrijving van welke toetsen welk effect hebben :)

--

AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 8 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB

afbeelding van Moo
Moo
Bezoeker
Punten: 2
DimitriDK schreef:
toetsenbord.
ingesteld op " English (US) - Belgian (period) "
toetsenbord is azerty.

Hallo helpers, ik heb de vraagsteller gevolgd, ik keek even of ik niet voor niets aan het werken was, wegens dubbelpost.
U komt een eind verder, als u bovenste gegevens bekijkt.
Groets.

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer