ik heb een probleem met windows 7 home premium,
ik krijg als ik op het internet surf de hele tijd bsod's
foutcode 0x00000D1
ik heb al geprobeerd een hotfix te installeren, maar het komt steeds weer terug,
mijn vraag is waar dit aan kan liggen.
specs:
acer aspire 5532
amd athlon 64 x2 processor l310
(1.20 ghz)
m.vr.gr
vox 97
Op Google staat dat dat meestel met het intern geheugen te maken heeft. Test dit met een tooltje..
Als het aan het ram ligt zoals gbaby zegt, zoek dan op google naar MEMTEST, download de iso, brand het op cd, en laat het eens draaien
bedankt , maar ik heb het geprobeerd maar hij geeft geen errors aan
m.vr.gr.
vox97
Ik heb niet zoveel tijd om op google te zoeken, maar wat je zeker eens moet doen is kijken als er bv randapparatuur aangesloten is zoals een draadloze/bluetooth usb stick, plug die eens uit en test dan als je nog foutmeldingen krijgt. Als het nog het zelfste is, zoek dan de fabrikant z'n support pagina op via Google; je vind op het apparaat het merk en modelnummer, zoek dan op die pagina naar de laatste versie voor jouw Windows versie, downloaden en updaten maar
Stel dat er niks bijzonders aangesloten is op je pc, zoek en update dan alle drivers van je merkpc/moederbord, zeker de chipset, videokaart en geluidsdrivers mag je niet vergeten.
Succes
dat kan wel kloppen, ik krijg internet aangeboden via t-mobile op een usb huawei mobile breedband met een simkaartje erin, deze heb ik dus wel nodig om te kunnen internetten,
ik vind de verbinding ### maar het is nog net te doen om mijn werk te downloaden.
filmpjes kijken kan al niet met deze verbinding, je kan wel 1 gb de maand downloaden en uploaden.
m.vr.gr
vox97
En wat gebeurt er als je de stick eruithaalt? Krijg je dan nog foutmeldingen? Probeer zowiezo alles wat ik hierboven heb beschreven
dan krijg ik geen foutmeldingen,
maar dan kan ik ook niet internetten
wat zou ik het beste kunnen doen,
een internetstick van bv. t-mobile of een alles in 1 pakket van bv. kpn
ik denk dat dat van kpn beter is, want dan kun je draadloos internetten via de modem
wat vinden jullie daarvan?
Dat is goed nieuws! Wat je eerst moet proberen is naar de site gaan van de provider en zoek dan het model van je 3G Stick op, en update die drivers (verwijder eerst de originele, herstart en installeer dan de nieuwe) kijk dan als het probleem opgelost is
En welke provider beter is in NL weet ik niet, hier in Belgie is dat allemaal anders
ik kan niks vinden over de drivers,
t-mobile geeft geen specs aan bij de 3g stick
wat zou ik nog meer kunnen doen.
m. vr. gr.
vox97
Is het bovenstaande stick?
http://gsm.t-mobile.nl/tmobile...n/410.html
ja,
ik heb een nieuwe foutcode gekregen,
*** STOP: 0x0000007e (0xffffffffc0000005, 0xfffff88002b027b6, 0xfffff880038228a8,
0xfffff88003822100)
*** ewusbnet.sys-adress fffff88002b027b6 base at fffff88002b00000,
datestamp 4adef4ac
ik heb net de bios geupdate,
ik hoop dat het nu opgelost is
Op deze site kan je de drivers updaten, verwijder eerst de originele, en installeer dan de nieuwe, download natuurlijk wel het bestand vooraleer je de drivers verwijderd
https://www.t-mobile.nl/telefo...s/webnwalk
ik heb het geprobeerd,
maar hij zegt de hele tijd dat de stick er niet in zit,
het maakt niet uit of ik verbinding heb of niet
m. vr. gr.
vox97
Eigenlijk zou T mobile dit moeten oplossen want het is door hun hardware dat je pc raar doet...
Zoek eens op Google naar revo unistaller free en verwijder dan alles wat te maken heeft met tmobile, 3g....
Probeer dan de stick opnieuw te installeren (via andere usb poort)
Als dit niet werkt moet je bellen naar de support van tmobile of ga naar een winkel en zeg dat die 3g stick effectief raar doet, en als de stick losgekoppeld is, dan werkt de pc normaal. Vraag als je de stick kan omruilen
ik heb het deinstalleren geprobeerd, is gelukt,
maar het probleem blijft toch
m. vr.gr.
vox97