ik heb vorige week een update gehad van windows en sindsdien werkt msn niet meer. ik heb ondertussen al vanalles geprobeerd en ik krijg het niet meer inorde.
systeemherstel gedaan (maar lukt niet)
msn opnieuw geinstalleerd
microsoft.net verwijdert en opnieuw laten updaten
microsoft visual C++ verwijdert en updaten maar niets helpt.
altijd zelfde foutmelding:
msnmsgr.exe - toegangspunt niet gevonden
Kan toegangspunt van procedure ??0CRImage@@QAE@XZ niet vinden in DLL-bestand UXCore.dll
kan iemand mij helpen want ik vind geen oplossing op internet.
alvast bedankt
Zorg dat alles van MSN uitstaat
Ga dan naar de map c:\windows\system32 en zoek het bestand "dwmapi.dll" verwijder dat en normaal zou het weer moeten werken (herstart je pc)
bedankt voor de reactie,
ik heb het geprobeerd maar lukt blijkbaar niet om het te verwijderen. ik ben niet gemachtigd om het te verwijderen. kan je mij hierbij helpen aub?
Je zou eens de pc moeten herstarten en vooraleer je het windows logo ziet moet je op F8 drukken, start dan in veilig modus op en verwijder dan het zelfste bestand
succes
heb ik uitgevoerd maar terug zelfde melding dat ik niet gemachtigd ben om het te verwijderen.
GMER of Icesword..
heb het bestand hernoemt naar dwmapi.dll.bak maar nu start mijn pc niet meer op. ik krijg mijn bureaublad achtergrond maar daarna kan explorer niet opstarten door die file dat hij niet kan lezen of vinden.
dit heb ik kunnen oplossen door via dos het bestand terug te hernoemen maar daarom gaat msn nog altijd niet
dit is de foutmelding die ik krijg als ik msn messenger open. wat hij dan niet doet natuurlijk.
Zoek eens op google naar revo unistaller free, installeer die app, doe een full scan op live messenger , verwijder, herstart en installeer de nieuwe live messenger
nog altijd zelfde foutmelding, helpt dus niet. met revo uninstaller vond hij msn niet in de lijst ik heb hem zelf nog moeten verwijderen. messenger staat niet bij mijn programma's bij configuratiescherm als het geinstalleerd staat.raar maar toch waar.
probleem opgelost pc geformateerd en alles is opgelost